به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۹۳۱۰۰

یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این ۷ بازیگر پایان داد

یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این ۷ بازیگر پایان داد
گوناگون: دستیابی به شهرت اغلب کار بسیار دشواری است. و زمانی هم که بالاخره موفق شوید اسم و رسمی برای خود به هم زنید، به راحتی ممکن است فراموش شوید. برخی بازیگران هالیوود از چهره ای شناخته شده تبدیل به بازیگری شدند که حتی در تست های بازیگری پذیرفته نمی شدند. در بسیاری از موارد، انتخاب یک نقش اشتباه علت این اتفاق بوده است.
جینا دیویس
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
 
 
جینا دیویس یک مدل بود و کار بازیگری را با فیلم «توتسی» (Tootsie) آغاز کرد که به یکی از پرفروش ترین فیلم های زمان خود بدل شد. بعد از آن، سیل پیشنهادات کاری به سوی او روانه شد. او در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی، از جمله فیلم مشهور «تلما و لوییز» (Thelma and Louise) بازی کرد و برای بازی اش در فیلم «لیگ خودشان» (A League of Their Own) نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او همچنین برای نقش آفرینی اش در فیلم «جهانگرد اتفاقی» (The Accidental Tourist) برنده جایزه اسکار شد.
به نظر می رسید همه چیز برای جینا به خوبی در حال پیش رفتن است و هیچ چیز جلودار موفقیتش نخواهد بود، جز فیلمی به نام «دزد دریایی» (The Pirate) به کارگردانی همسر آن زمانش که نقدهای منفی ای دریافت کرد و با شکست سنگینی در گیشه مواجه شد. بعد از آن، جینا مدتی از بازیگری کناره گرفت. او یک بار دیگر تلاشش را کرد و چند نقش کوچک گرفت اما دیگر وضع برایش مثل سابق نشد.
مایک مایرز
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
مایک مایزر کمدین بسیار شناخته شده ای است. او در پیاده روی مشاهیر هالیوود یک ستاره دارد و به بازیگری بسنده نکرده است: او نویسندگی و تهیه کنندگی چندین فیلم را نیز برعهده داشته است. در درخشان بودن او شکی نیست. با این حال، همه ی کارهای او موفقیت آمیز نبوده است.
 
مایک با پروژه های زیادی همکاری کرد اما حضور در برنامه تلویزیونی محبوب «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) بود که او را به شهرت رساند. بعد از آن فیلمنامه ی «جهان وین» (Wayne’s World) را نوشت که یک دنباله نیز داشت. او به قله های هالیوود رسید و بعد از آن سه گانه ی «آستین پاورز» (Austin Powers) را ساخت که اثری در هجو جیمز باند بود.
اما در سال ۲۰۰۸ فیلم «استاد عشق» (The Love Guru) که هم نویسنده و هم بازیگر آن بود با شکست رو به رو شد. بعد از آن، مایرز برای مدتی از سینما کناره گرفت. او تنها نقش های کوچک می پذیرفت و عمدتاً به صداپیشگی در انیمیشن ها می پرداخت که دوبله ی شخصیت خر در انیمیشن «شرک» (Shrek) از جمله ی آن ها است.
شکیل اونیل
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
شکیل اونیل یکی از مشهورترین بسکتبالیست های دنیا است. بخشی از شهرت شکیل به دلیل حس شوخ طبعی او است و همینطور فیلم هایی که در آن ها بازی کرده است.
شکیل به طور کلی در نقش های افتخاری یا مکمل بازی می کند اما در آغاز کارش در فیلم «فولاد» (Steel) حضور پیدا کرد. بعد از آن دیگر وضع برایش خوب پیش نرفت – دست کم در هالیوود – به همین دلیل امید به گرفتن نقش های اصلی را از دست داد و حالا تنها به نقش های کوچک بسنده می کند.
مری کیت اولسن
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
مری کیت اولسن بیشتر به واسطه ی حضورش در سریال «خانه کامل» (Full House) و بازی به همراه خواهر دوقلویش در فیلم های مختلف شناخته می شود. در سال ۲۰۰۴ آن ها آخرین فیلم مشترک شان را بازی کردند.
با این حال، مری کیت در چند سریال تلویزیونی نیز در نقش های کوتاه ظاهر شد. اما در سال ۲۰۱۱، او در فیلم «حیوان صفت» (Beastly) نقش فرعی بازی کرد و بعد از آن تصمیم به کنار گذاشتن بازیگری گرفت تا تمرکز خود را بر روی فعالیت در دنیای مُد بگذارد.
کلی کلارکسون
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
کلی کلارکسون بعد از برنده شدن در سری اول مسابقه استعدادیابی «امریکن آیدل» (American Idol) به شهرت رسید. به لطف این اتفاق، او در مسیر پیشرفت قرار گرفت و با شهرتی که کسب کرده بود فرصت تجربه ی بازیگری را نیز به دست آورد.
با این حال، فیلم «از جاستین به کلی» (From Justin to Kelly) با بازی او با شکست رو به رو شد. این فیلم نقدهای بسیار بدی دریافت کرد، به همین دلیل کلی تصمیم گرفت تمرکز خود را بر روی موسیقی بگذارد. او حالا در کنار کار موسیقی، تاکشوی خود به نام «شوی کلی کلارکسون» (The Kelly Clarkson Show) را نیز دارد که اجرای آن برعهده ی خود او است.
فردی پرینز جونیور
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
فردی پرینز جونیور پسر رویایی بسیاری از فیلم های نوجوانانه بود، از «می دانم تابستان پیش چه کردی» (I Know What You Did Last Summer) تا «او همه چیز تمام است» (She’s All That).
با این حال پس از ساخت فیلم «اسکوبی دو ۲» (Scooby-Doo) و سریال آن، فردی بازیگری را کنار گذاشت. از آن زمان تنها در چند پروژه در نقش های مکمل ظاهر شده و در چند انیمیشن و بازی ویدئویی صداپیشگی کرده است.
لیندزی لوهان
یک اشتباه به عمر حرفه‌ای این 7 بازیگر پایان داد
لیندزی لوهان در دهه ی ۲۰۰۰ بسیار مشهور بود و در بسیاری از فیلم های نوجوانانه حضور داشت. او بازیگری را با فیلم «دام والدین» (The Parent Trap) آغاز کرد. بعدها در فیلم های محبوبی همچون «دختران بدجنس» (Mean Girls) حضور پیدا کرد.
اما بعد از بازی در فیلم «چه کسی مرا کشت» (I Know Who Killed Me) بیشتر در نقش های کوچک ظاهر شد. در سال ۲۰۲۲ او با فیلم «عاشقی برای کریسمس» (Falling for Christmas) به عرصه ی بازیگری بازگشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها