کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکس داشبورد بهتر است یا اسپری؟

27 اسفند 1401 ساعت 15:36

گروه کسب و کار:
زیبایی داشبورد خودرو به اندازه زیبایی و تمیزی، بدنه آن با اهمیت است. به عبارتی اگر جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید، خودروی شما از لحاظ زیبا، تمیز باشد و از طرفی سلامت و طول عمر خودرویتان اهمیت دارد؛ باید از ابزار و مواد شوینده مناسب استفاده کنید.


برای تمیز نمودن داشبورد خودرو دو گزینه پیش روی شما است. واکس داشبورد که به شکل واکس و اسپری به فروش می‌رسد. ما در این مقاله تلاش داریم، تفاوت این دو محصول را بررسی کرده و در انتها بهترین واکس داشبورد را به شما معرفی نماییم.

چگونه از داشبورد خود مراقبت کنیم؟
داشبورد خودرو، از المان‌های بسیار مهم خودرو است. شاید کمتر کسی به تایرهای خودرو نگاه بی اندازد اما همه ما در زمان دیدن یک خودرو به شکل و تمیزی داشبورد آن توجه نماید. حتی طراحان خودرو نیز برای طراحی داشبورد اهمیت قائل بوده و به زیبایی آن اهمیت می‌دهند. از این رو تمیز و سالم نگه داشتن داشبورد بسیار مهم است.
 برای اینکه داشبوردی تمیز و سالم داشته باشیم در ابتدا باید خودرو را به دور از نور خورشید پاک نمایید. شیشه جلوی خودرو به میزان قابل توجهی نور خورشید را جذب کرده و همین امر باعث رنگ‌پریدگی و کدر شدن داشبورد می‌شود. در ادامه پیشنهاد می‌شود که به صورت منظم از واکس اسپری داشبورد استفاده نمایید. این محصول نه تنها باعث تمیز شدن داشبورد خودرویتان می‌شود؛ بلکه رنگ آن را حالت قبل باز می‌گرداند، از حادتر شدن رنگ‌پریدگی با دفع اشعه uv خورشید پیشگیری می‌کند و به صورت کلی سلامت و زیبایی داشبورد خودرو را تضمین می‌نماید.



مقایسه ویژگی‌های واکس داشبورد و اسپری
در ابتدا بد نیست به مزایای استفاده از این دو محصول بپردازیم. به عبارتی تفاوتی ندارد که شما از کدام یک از این دو استفاده می‌کنید، مهم این است که باید از یکی از این محصولات جهت تمیز نمودن داشبورد استفاده نمایید.
•    تمیز شدن از گرد و خاک، دوده و آلودگی موجود در هوا
•    افزایش جذابیت و زیبایی خودرو

تفاوت این دو محصول به قدری زیاد است که ترجیح دادیم آن را در قالب جدول ارائه دهیم:
 
واکس داشبورد اسپری واکس داشبورد
حالت واکس کفش دارد و دارای چربی است حالت اسپری دارد و این محصول بدون چربی است.
بعد از استفاده از این محصول، داشبورد براق می‌شود بعد از استفاده حالت طبیعی دارد و رنگ داشبورد برق نمی‌زند. این محصول مات‌کننده است
امکان جذب آلودگی و دوده بعد از استفاده عدم جذب آلودگی، دوده و گرد خاک بعد از استفاده
هیچ مقاومتی در برابر اشعه uv خورشید ندارد محافظت از خودرو در برابر تاثیرات منفی اشعه uv خورشید
حالت واکس دارد و استفاده از آن سخت بوده و نیاز به ابزار دارد حالت اسپری داشته و به خوبی در همه قسمت‌ها نفوذ می‌کند
پخش آن در تمام قسمت‌های خودرو سخت است و باید توسط ابر انجام شود به راحتی با اسپری می‌توان آن را روی داشبورد پخش نمود
بعد از استفاده رنگ داشبورد تغییری نمی‌کند رنگ پلاستیک استفاده شده در داشبورد، کمی پررنگ‌تر دیده خواهد شد.
خوشبوکننده نیست این محصول حالت خوشبوکننده نیز دارد
کارایی در مخفی کردن خط و خش ندارد. قابلیت مخفی کردن خط و خش را دارد
 
 
مزایا و معایب واکس داشبورد
با این که این دو محصول تفاوت بسیار زیادی با هم دارند اما مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در نحوه استفاده از این دو است. اگر به عنوان یک فرد در کارواش تصمیم به خرید بهترین محصول جهت پاکسازی داشبورد مشتری دارید، باید به شما بگوییم راحتی و سهولتی که در استفاده از اسپری تجربه می‌کنید در مدل واکس آن تجربه نخواهید کرد. به راحتی واکس را اسپری می‌نماید و به کمک یک دستمال یا ابر، تمامی محیط داشبورد را پاکسازی خواهید کرد. این در حالی است که در مدل واکس، باید آن را با یک ابر برداشته و در تمامی محیط پخش کنید. ای امر باعث می‌شود که پخش شدن واکس، به صورت یکنواخت صورت نگیرد. همین امر ممکن است زیبایی خودرو را به شکل یکنواخت ایجاد نکند.

مزایا و معایب اسپری داشبورد
از جمله مهم‌ترین مزایای این محصول، قابلیت پخش یکنواخت آن در تمامی سطح داشبورد و به یک اندازه بودن این مواد است. در ادامه خوشبوکننده‌ای که در این محصول وجود دارد، محیط خودرو شما را از شر بوهای بدی که به دلیل آلودگی هوا در آن جریان دارد از بین می‌برد. عدم براق شدن و مات شدن داشبورد به زیبایی چند برابر خودرو کمک می‌کند. در ادامه این موضوع اهمیت می‌یابد که با کمک این محصول می‌توانید خط و خش احتمالی که روی داشبورد وجود دارد را پوشش دهید و زیبایی هر چه بیشتر آن را ایجاد نمایید.

بهترین واکس داشبورد
اگر بخواهیم نتیجه‌ای از مطالب بالا به دست بیاوریم، باید گفت که واکس داشبورد خودرو از نوع اسپری است. نحوه استفاده ساده‌ای دارد، داشبورد را در برابر عوامل خارجی نظیر، دود، آلودگی، گرد و خاک، اشعه مضر uv و ... حفظ می‌کند. در صورتی که تمایل دارید در آغاز سال جدید داشبورد خود را نیز تمیز کنید به شما استفاده از واکس داشبورد از سایت haffnerwash.com را پیشنهاد می‌کنیم.

 این محصول تمام مزایای که در بالا به آن اشاره شد را دارد و نسبت به دیگر مدل نام برده شده در این مقاله بهتر است. در صورت تمایل به خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی‌هافنر مراجعه کرده و بدون واسطه خرید خود را ثبت نمایید.
 
 


کد مطلب: 393114

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393114/واکس-داشبورد-بهتر-یا-اسپری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir