به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۹۳۱۲۰
از او چیزهای زیادی یاد گرفتم

لواندوفسکی: آنچلوتی چیزی به من داد که قبلا نداشتم

لواندوفسکی: آنچلوتی چیزی به من داد که قبلا نداشتم
گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی یک سال و نیم مربی بایرن مونیخ بود و در آن مقطع روبرت لواندوفسکی را به عنوان بهترین مهاجم خود در اختیار داشت. کارلتو اکنون مربی رئال است و لواندوفسکی نیز در جبهه مخالف برای بارسلونا بازی می کند. لوا فردا در ال‌کلاسیکو خطرناک ترین بازیکن برای تیم تحت هدایت آنچلوتی است.
1833385
ستاره لهستانی از دوران بازی‌اش زیر نظر کارلتو خاطرات خوبی دارد. او به ESPN گفت: «از آنچلوتی چیزهای زیادی یاد گرفتم. او به من اعتماد به نفس داد؛ چیزی که قبلا نداشتم. او انسان و مربی‌ای تحسین‌برانگیز است و بسیار مراقبم بود. برای آنچلوتی بسیار مهم است که انسان خوبی هم باشید. جدای از مسائل تاکتیکی، او به شما درس زندگی نیز می دهد.»
لوا در مورد ال‌کلاسیکوی فردا گفت: «این بزرگترین بازی باشگاهی در دنیاست و میلیاردها نفر آن را تماشا می کنند. زمانی من از تلویزیون این بازی را تماشا می کردم و حالا خودم در آن حضور دارم که باورنکردنی است.»
لوا از عثمان دمبله هم ستایش کرد: «در بارسا بیش از همه دمبله من را تحت تاثیر قرار داده است. از همان اولین تمرین کنار دمبله سورپرایز شدم. او بسیار بااستعداد، توانا و سریع است. در پست خودش او رقیب ندارد و از نظر من در میان بهترین های دنیاست. در زمین با توپ هر کاری انجام می دهد؛ چون یک استعداد خالص است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها