کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رودریگو گوئس:

4 چمپیونزلیگ دیگر با رئال می‌خواهم

27 اسفند 1401 ساعت 15:52


گروه ورزشی: رودریگو در مراحل حذفی لیگ قهرمانان فصل گذشته بی نظیر کار کرد. در بازی برگشت برابر پی اس جی با ورودش به زمین ورق برگشت و رئال بازی باخته را با هت‌تریک کریم 3-1 برد و صعود کرد. در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر چلسی او کمی پس از ورودش به زمین به چلسی گل زد و مانع حذف رئال شد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود و در نهایت رئال با گل بنزما صعود کرد. در بازی برگشت نیمه نهایی نیز دبل او در دو دقیقه برابر سیتی رئال را از حذف حتمی نجات داد و در نهایت نیز گل کریم بنزما رئال را به فینال برد.
1763733
رودریگو در این رابطه گفت:«لیگ قهرمانان برای من بسیار مهم است و تقریبا هر بار در آن بازی کرده ام یا گل زده ام یا تاثیرگذار بوده ام. امیدوارم به این روند ادامه دهم. یک قهرمانی در چمپیونزلیگ دارم ولی قانع نیستم. در 5 سال آینده دوست دارم چهار لیگ قهرمانان دیگر نیز ببرم. بازی فصل گذشته برابر سیتی را هرگز از یاد نمی برم. دو گلی که زدم بهترین خاطره دوران فوتبالم تاکنون است.»
رودریگو در مورد کارلو آنچلوتی هم گفت:«با او بهترین ارتباط ممکن را دارم. آنچلوتی به من چیزهای زیادی یاد داده و همیشه به او می گویم دوست دارم هر هفته در ترکیب باشم ولی از من می خواهد صبور باشم چون رقابت در تیم بالاست. او می گوید به من اطمینان کامل دارد و نگران نباشم.»


کد مطلب: 393121

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393121/4-چمپیونزلیگ-دیگر-رئال-می-خواهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir