به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۳۹۳۱۲۲
او در تک به تک‌ها رقیب ندارد

آرائوخو: وینیسیوس شماره یک دنیاست

آرائوخو: وینیسیوس شماره یک دنیاست
گروه ورزشی: فردا بارسا در نوکمپ به مصاف رئال خواهد رفت و آرائوخو یک بار دیگر به سمت راست می رود تا مامور مهار مستقیم ستاره برزیلی باشد. او در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابئو به وینی اجازه هنرنمایی نداد و امیدوار است فردا نیز همان نمایش خوب را تکرار کند.
1807807
آرائوخو در مصاحبه با موندودپورتیوو گفت: «برای من وینیسیوس در یک‌به‌یک‌ها بی رقیب است و شماره یک دنیاست. او بازیکن بسیار خوبی است و مهارش کار ساده ای نیست. وینیسیوس در زمین توقف ندارد و هر لحظه در حال تحرک و جا به جایی است. خوشحالم که در یکی دو بازی اخیر توانسته‌ام برابر او خوب کار کنم ولی اینکه می گویند نبرد روانی را از او برده‌ام، درست نیست. هر بازی داستان خودش را دارد و ما هنوز بازی های زیادی باید برابر هم انجام دهیم.»
آرائوخو در مورد بازی حساس فردا برابر رئال گفت: «مثل همیشه آماده شده‌ام. این هم یک بازی مثل دیگر بازی هاست و البته که اهمیت زیادی هم دارد. اگر فردا ببریم هم کار قهرمانی تمام نمی شود ولی به آن بسیار نزدیک خواهیم شد. پیروزی در بازی فردا در راه قهرمانی لالیگا بسیار کلیدی است.»
بازی دفاعی بارسا در ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری: «مشخص است که ما در فصل جاری در دفاع عالی کار کرده‌ایم و در بسیاری از بازی ها دروازه را بسته نگه داشته‌ایم. هم ما مدافعان خوب کار کرده ایم و هم کار دفاع تیمی خوب بوده است. در بازی فردا ولی اطمینان دارم هجومی بازی می کنیم و با مهاجمان خوبی که داریم، می توانیم برنده بازی شویم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها