به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۳۹۳۱۴۳

ناراحتی مدیران حوزه از بی حجابی ها 

ناراحتی مدیران حوزه از بی حجابی ها 
گروه سیاسی: ۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به  سیدابراهیم رئیسی،  نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. اگر قرار باشد امروز از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم.
در این نامه آمده است:
با تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خسته نباشید از جهاد در عرصه تحقق دولت قوی، همانطور که مستحضرید دشمن سالهاست در ایران سعی در نابودی بنیان خانواده داشته و نقشه های متنوعی را خصوصا از زمان رضاشاه در ایران پیاده کرده که متأسفانه برخی از این تلاش ها، منجر به کم ارزش نمودن زن و خانواده گردیده است.
قانون فاخر اساسی ایران، زنان را به داشتن نشانه ای ملزم کرده که شایسته رسیدن به مقام خلافت الهی شناخته شوند تا مورد اذیت افراد سطحی نگر قرار نگرفته و محدود به بعد بدن نشوند.
مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند.
چقدر تلخ هست که وقتی حدود سی نهاد مسئول کاری نمی کنند، آخرین حلقه نهادها را مقصر دانسته و بدون سناریو صرفا آن را منحل نموده و دشمن را به ادامه انحلال قوانین وطن اسلامی دلخوش کنیم.
ریاست محترم جمهور، شاید برخی از ایجاد شکاف اجتماعی سخن گویند، برخی فقر را مطرح نمایند و بزرگانی از لزوم کار فرهنگی سخن بگویند، اما کنار تایید همه این مطالب، قطعا حیات هر ملتی به استواری قانون آن کشور است و اگر قرار باشد امروز از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم و این یعنی وهن قوانین اجرا شده چهل ساله ملت بزرگ ایران.
بحمدالله با وجود مسائل اقتصادی، قشر مستضعف در حفظ حجاب محکم تر بوده و اتفاقا تحقیقات نشان داده در جامعه فعلی ایران، کشف حجاب با فقر ارتباط مستقیمی ندارد.
لذا در کنار رحمت و اخوت و همبستگی اجتماعی و جلوگیری از تقابل و دو قطبی شدن جامعه، همانگونه که مستحضرید مقابله با بی قانونی لازمه دولت قوی است و بی قانونی نتیجه عکس داده و تاریخ اثبات نموده برای نقض حریم کشور هر میزان کوتاه آمده ایم، دشمن جلوتر خواهد آمد. لذا این جمع که چون شما از دلسوزان حوزه های علمیه است ضمن اعلام آمادگی در جهت کمک برای این مهم، خواستار رسیدگی عالمانه و عاجل برای موثر و کاربردی شدن قانون حجاب کنار همه لوازم تحقق الگوی سوم می باشد. بی شک حضور کرامت بخش زنان برای تحقق الگوی پیشرفت ایرانی _اسلامی، در مسیر انقلاب واجب ضروری است.
ملت ایران، در مسیر قیام لله تاکنون رشادت های بسیاری آفریده و دشمن در جنگ شناختی عرصه ای رقم زده، که کشف حجاب در فضای مجازی، با هدفی عکس آنچه در واقعیت هست، بازنمایی گردد، لذا در راستای حفظ خانواده و کرامت زنان، از پافشاری دولت در مواجهه با شبکه های اجتماعی دشمن و توسعه همه جانبه شبکه ملی اطلاعات، کمال تشکر را داریم.
برچسب ها: حجاب

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۲۲:۳۳
این مدیران چرا از اقتصاد فشل رییسی چیزی نمیگند تاسف داره (424085)
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۲۲:۳۸
حوزه های حکومتی ناراحت که هیچ دق کنند . حرص بخورن . به مردم چه ربطی داره
حوزه وقتی حق داره که از طرف مردم با رضای خاطر تامین بشه (424087)
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۲۲:۵۲
وقتی سی نهاد نمی توانند کاری کنند بهتر است تعطیل شوند تا به بیت‌المال آسیب نزنند (424093)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۰۱:۰۰
برادران حوزوی شما بجز مشکل حجاب دیگه مشکلی در این مملکت فقر زده نمی بینید. (424102)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۳۹
نه دیگه، وقتی بودجه حوزه ها بیشتر از میزان افزایش تورم افزایش پیدا می کنه اونها چه میدونند فقر و گرانی و بدبختی چیه. (424158)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۰۱:۴۳
مردم هم از فقر گرانی نابودی آیندشون ناراحتن ولی کو گوش شنوا (424104)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۰۷:۴۱
مدیران حوزه که نمایندگان خدا روی زمین هستند چرا از پسته کیلویی یک میلیون تومان و گوشت 500 هزار تومانی و پراید 200 میلیونی هم ناراحت شوند (424109)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۰۸:۰۰
مدیران حوزه از گرانی ها هم یادی کنند (424111)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۰۸:۳۳
چقدر ناراحتن . آدم دلش می سوزه این همه زحمت کشیدن مشکلات مردم رو حل کردن . خدا ما رو ببخشه (424112)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۰۸:۴۰
یعنی سی نهاد از بیت‌المال حقوق می گیرد برای انجام چنین کاری ؟ پس اگر موفق نیستند این نهادها را تعطیل کنید ، در ضمن حتماً این مسلمانان که در آن نهادها کار می کنند و چون کارآیی ندارند حقوق دریافتی آنها از نظر شرعی اشکال دارد و حرام است. (424114)
افسانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۰:۳۹
آقایان حوزه ،،،نظری در مورد فقر و گرانی کمر شکن که گریبان مردم رو گرفته ندارین ،،،یا تخصص شما فقط برانداز کردن زنان و دختران مردم و صیانت از پائین تنه ی ملت است (424127)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۱:۲۸
سی نهادی که از بودجه بیت المال
ارتزاق میکنن وباعث فقر ملت شدن
وقتی بودجه فرهنگی از
ده برابر محیط زیسته

نان شان شبه داره (424133)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۲:۳۸
این حضرات کاش به رواج دروغ در بین مسئولین تذکر می‌دادند ای کاش به بیعدالتی ای کاش به گرانی به گرانی اجاره مسکن که کمر ۴۰درصد مردم را شکسته به پارتی بازی ترویج فحشاءووووووووووووو. (424136)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها