به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۳۹۳۱۵۸

با پول جوایزم نمی‌توانم حتی یک ۲۰۷ بخرم!

با پول جوایزم نمی‌توانم حتی یک ۲۰۷ بخرم!
گروه ورزشی: قهرمان کشتی آزاد جهان از شرایط مالی کشتی گیران و پاداش ها گلایه دارد. رحمان عموزاد درباره شرایط آمادگی خودش در اردوها گفت: در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی هستیم و تمرینات را زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم. البته فعلأ مسابقه‌ای نداریم اما باز هر چه کادرفنی صلاح بدانند ما ورزشکاران از آن تبعیت می‌کنیم و به عنوان یک سرباز می‌رویم تا برای کشور و مردم بهترین نتیجه را بگیریم.
وی افزود: خداراشکر آمادگی نسبتأ خوبی دارم و در کنار اردوهای بچه‌های آسیایی برای ما هم که باید در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان به مسابقات برویم اردو تدارک دیده شده است تا برای جام تختی و سایر رقابت‌ها در سال آینده به فرم مدنظر کادرفنی برسیم.
دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان درباره اینکه شرایط از نظر حمایتی چگونه است، پاسخ داد: متاسفانه مسئولان نگاه چندانی به ورزش مدال‌آور کشتی ندارند و هنوز هم پس از ۲ سال جوایزم را پرداخت نکرده‌اند. تنها مسئولان می‌آیند و با ما عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند. وزارت ورزش برای کشتی‌گیرانی که موفق به مدال‌آوری در مسابقات مهم شده‌اند جایزه نداده و از آن بدتر اینکه سکه ۳۵ میلیون تومانی را می‌آیند و به قیمت ۲ میلیون به ما می‌دهند! حتی با جایزه ۳ مدالمم نمی‌توانم یک ماشین ۲۰۷ برای خودم بخرم!
عموزاد با انتقاد از مسئولان برای کمک به باشگاه‌های فوتبال برای پرداخت بدهی‌های خودشان ازجمله استراماچونی گفت: از نگاه همه کشتی ورزش اول کشور است و همیشه در هر مسابقه مهم چه المپیک و چه بازی‌های آسیایی کمک حال کاروان ایران بوده است. ما مشکلی نداریم به اینکه به رشته فوتبال هم اهمیت بدهند و برای ما آزاردهنده است که چندان کشتی برای مسئولان در اولویت نیست. باید مسئولان هم دغدغه‌های ما ورزشکاران را ببینند و برای برطرف آن اقدام کنند تا بتوانیم در مسابقات با ذهنی آرام تنها به موفقیت برای ورزش ایران فکر کنیم.
وی در پایان گفت و گو با آنا، درباره اینکه شرایط از لحاظ امکاناتی از طرف فدراسیون کشتی چگونه است، گفت: خداراشکر از لحاظ اردویی و همچنین تغذیه‌ای مسئولان فدراسیون و شخص رییس فدراسیون تلاش کرده‌اند تا بتوانند برای ما بهترین شرایط را مهیا کنند. سعی دبیر در این است که ما کشتی گیران موفق باشیم و برای همین هم است دغدغه های ما برای آنها اهمیت زیادی دارد. شخص رییس فدراسیون ما را مانند فرزندان خود می‌داند و دغدغه ما برای او در اولویت است تا بتواند آنها را کاهش دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها