به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۳۹۳۱۶۲

دلیل دعوت نشدن محمدرضا اخباری به تیم ملی

دلیل دعوت نشدن محمدرضا اخباری به تیم ملی
گروه ورزشی: محمدرضا اخباری هم یکی از غایبان بزرگ لیست تیم ملی ایران است
لیست امیر قلعه نویی شب گذشته منتشر شد و این لیست واکنش های مختلفی را در پی داشته است. در این لیست تعدادی از بازیکنان دعوت نشده اند که برخی از آن ها مصدوم هستند.
در بیانیه فدراسیون فوتبال که خبر از دعوت ۳۲ بازیکن به تیم ملی داد، اعلام شده سامان فلاح، مجید حسینی و محمد عمری به دلیل مصدومیت غایب هستند و سامان قدوس نیز در لیست حضور داشت که بعد از تماس تلفنی و درخواست جهت حضور در تمرینات باشگاه برنتفورد، به تهران برای اردو نمی آید.
یکی دیگر از غایبان بزرگ لیست تیم ملی، محمدرضا اخباری، کاپیتان تراکتور است. 
گویا محمدرضا اخباری به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی ایران را از دست داده است. حالا سوالی که پیش می آید این است چرا نام محمدرضا اخباری در بیانیه فدراسیون فوتبال بین مصدوم ها ذکر نشده است؟
گویا فدراسیون فوتبال نام سامان فلاح، مجید حسینی و محمد عمری را در لیست قرار داده و برای آن ها دعوت نامه می فرستد و بعد متوجه می شود آن ها به دلیل مصدومیت نمی توانند به اردوی تیم ملی بیایند.
بعد از ارسال دعوت نامه برای مجید حسینی، باشگاه کایسری اسپور به فدراسیون فوتبال اعلام کرد این بازیکن مصدوم است و نمی تواند به اردوی تیم ملی اضافه شود.
محمد عمری هم مصدوم است و یحیی گل محمدی در تماس با امیر قلعه نویی این موضوع را به سرمربی تیم ملی اطلاع داد.
سامان فلاح هم که در جاده دچار سانحه رانندگی شد و به همین دلیل اردوی تیم ملی را از دست داد. همانطور که می بینید فدراسیون فوتبال از مصدومیت این سه نفر اطلاعی نداشت ولی امیر قلعه نویی از قبل می دانست محمدرضا اخباری مصدوم است و در این فیفا دی در دسترس نیست.
کاپیتان تراکتور بازی های آخر سرخ پوشان تبریزی در رقابت های لیگ برتر پیش از پایان سال ۱۴۰۱ را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها