کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!

28 اسفند 1401 ساعت 0:43


گروه ورزشی: تاتنهام امشب در خانه ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت و با پنالتی‌ای که در وقتهای تلف‌شده به حریف داد با نتیجه ۳-۳ متوقف شد.
 تاتنهام در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به خانه ساوتهمپتون، تیم قعر جدول این لیگ رفت، تا در استادیوم سنت‌مری با این تیم دیدار کند.
شاگردان کونته در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند موقتا و با دو بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد از این تیم سبقت گرفته و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کنند.
۳۷ دقیقه اول این مسابقه شاهد اتفاقاتی عجیب بود و چهار بازیکن از دو تیم به دلیل مصدومیت به اجبار تعویض شدند. ابتدا ریچارلیسون از تاتنهام در دقیقه ۵ به دلیل مصدومیت جایش را به دژان کولوسفسکی داد. در دقیقه ۸ نوبت ساوتهمپتون بود که آرمل بلا کوچاپ را به دلیل مصدومیت بیرون کشیده و محمد سالیسو را وارد میدان کند. در دقیقه ۳۴ هم یان بدناریک مصدوم شد و برای ساوتهمپتون از زمین بیرون رفت تا اینزلی میتلند-نایلز وارد میدان شود. بن دیویس هم در دقیقه ۳۷ دومین مصدوم تاتنهام بود که ایوان پریشیچ به جای او به زمین فرستاده شد. 
تاتنهام در وقتهای تلف‌شده نیمه اول قفل دروازه‌ها را باز کرد و در دقیقه ۴۵+۱ پاس سون هیونگ مین به پدرو پورو رسید و شوت پرقدرت او ابتدا به تیر افقی دروازه برخورد کرده و سپس وارد دروازه ساوتهمپتون شد تا شاگردان کونته نیمه اول را با برتری ۱-۰ به پایان ببرند.
تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!
تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!
با شروع نیمه دوم ساوتهمپتون خیلی زود به تاتنهام پاسخ داد و چه آدامز روی پاس تئو والکات کار را به تساوی کشاند.
اما در دقیقه 65 گلزن شماره یک تاتنهام هری کین پاس دژان کولوسفسکی را از فاصله نزدیک وارد دروازه کرد تا تاتنهام بار دیگر از حریف پیش بیفتد.
تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!
تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!
کمتر از 10 دقیقه بعد اسپرز موفق شد برتری خود را به دو گل برساند. ایوان پریشیچ که تابستان گذشته از اینتر به تاتنهام پیوست توپ برگشت داده شده توسط خط دفاعی ساوتهمپتون را به یک والی به تور دروازه این تیم چسباند تا اولین گلش برای تاتنهام را به ثمر برساند.
تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!
تساوی پرگل تاتنهام در جشنواره مصدومیت!
اما این پایان کار ساوتهمپتون نبود و در دقیقه 77 تئو والکات که یک پاس گل داده بود این بار در نقش گلزن ظاهر شد و اختلاف را به یک گل کاهش داد.
درحالیکه بازی در وقتهای قانونی تمام شده و ساعت ورزشگاه سنت‌مری دقیقه 90+3 را نشان می‌داد سار با خطا در محوطه جریمه میتلند-نایلز را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدد. جیمز وارد-پروز پشت توپ ایستاد و دروازه فورستر را باز کرد تا شاگردان کونته نتوانند از خانه تیم قعر جدول با پیروزی خارج شوند.


کد مطلب: 393168

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393168/تساوی-پرگل-تاتنهام-جشنواره-مصدومیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir