کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون تاشو بهترین گوشی جهان می‌شود

28 اسفند 1401 ساعت 0:58


گروه فناوری: مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
آیفون تاشو بهترین گوشی جهان می‌شود
این که اپل در حال کار کردن روی یک گوشی تاشو است، واقعیتی است که بر هیچکس پوشیده نیست. با این که هنوز زمان دقیق یا حتی حدودی معرفی گوشی تاشو اپل مشخص نیست اما گفته می‌شود این مدل به قابلیت جذابی مجهز خواهد بود که آن را به بهترین تاشو جهان تبدیل خواهد کرد.
اپل از نیازهای کاربران گوشی‌های هوشمند تاشو آگاه است و می‌خواهد در اولین گوشی تاشو خودش، یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های آن‌ها را با استفاده از یک قابلیت از بین ببرد.
یکی از مهم‌ترین مشکلات گوشی های تاشو که در برندهایی مانند سامسونگ، موتورولا و … قابل مشاهده است، ضعف بالای آن‌ها در هنگام سقوط است. هر چند اکثر گوشی‌های هوشمند معمولی هم در زمان سقوط احتمال خرابی دارند اما در گوشی‌های تاشو با توجه به نمایشگر به شدت حساس و لولای تاشو، احتمال آسیب بالاتر می‌رود. همچنین هزینه تعمیر این گوشی‌ها چندین برابر گوشی‌های معمولی است که باعث نگرانی بیشتر کاربران می‌شود.
آیفون تاشو بهترین گوشی جهان می‌شود
پتنت‌های اپل که به تازگی رسانه‌ای شده‌اند نشان می‌دهند اپل می‌خواهد با یک قابلیت کاربردی در گوشی تاشو خودش، ریسک خرابی گوشی در زمان سقوط را کاهش دهد.
در صورتی که این پتنت اپل مورد استفاده قرار بگیرد، آیفون تاشو می‌تواند با استفاده از حسگرهای مختلف، سقوط را تشخیص دهد و به صورت خودکار، بسته شود. با توجه به بسته بودن گوشی، خطر آسیب دیدن نمایشگر کاهش پیدا می‌کند و نگرانی کاربران کمتر می‌شود.
اگر ادعاهای اپل درست از آب در بیایند، حتی تا شدن گوشی کمی کمتر از ۱۸۰ درجه هم می‌تواند میزان آسیب وارده در زمان سقوط را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. این پایان ویژگی‌های جذاب آیفون تاشو نیست و این مدل یک قابلیت کاربردی دیگر نیز در چنته دارد.
آیفون تاشو احتمالا از دو نمایشگر مجزا بهره خواهد برد. البته این دو نمایشگر، شباهتی به مایکروسافت سرفیس دئو نخواهند داشت و پس از باز شدن کامل گوشی، دو نمایشگر به هم می‌پیوندند و نمایشگری یک‌دست تشکیل می‌دهند. این قابلیت نیز باعث خواهد شد آیفون تاشو آسیب‌پذیری کمتری داشته باشد و حداقل از نظر جان‌سختی، به بهترین گوشی تاشو جهان تبدیل شود.
باید دید در زمان عرضه این گوشی، اپل با چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی ما را شگفت‌زده می‌کند.


کد مطلب: 393181

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393181/آیفون-تاشو-بهترین-گوشی-جهان-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir