به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۳۹۳۱۸۶
کاشته و پنالتی و گریه

کامبک النصر با درخشش کریستیانو رونالدو

کامبک النصر با درخشش کریستیانو رونالدو
گروه ورزشی: در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های سوپرلیگ عربستان شاگردان رودی گارسیا در خانه به مصاف تیم ابها رفتند و در پایان مسابقه موفق شدند به پیروزی شیرین و پراهمیت ٢ بر ١ دست پیدا کنند. 
البته این بنفش‌پوشان ابها بودند که خیلی زود در دقیقه ٧ روی ریباند یک ضربه ایستگاهی که با واکنش ناقص گلر النصر همراه شد، به گل اول مسابقه دست یافتند ولی این گل با ورود VAR رد شد. در ادامه حملات ابها با شوت سنگین محمد در دقیقه ٢۶ گل اول مسابقه را سرانجام رقم زد. مهم‌ترین حمله تیم میزبان در نیمه اول در دقیقه ١۶ اتفاق افتاد که کریستیانو رونالدو معتقد بود مدافع تیم حریف روی او خطا کرده، اما داور با رونالدو موافق نبود.
1833571
1833572
لحظه رقم خوردن گل اول مسابقه برای ابها با شوت سرکش محمد.
در نیمه دوم هم تلاش‌های شاگردان رودی گارسیا تا دقیقه ٧٨ بی‌ثمر بود و در این دقیقه بود که نبوغ و قدرت کریستیانو رونالدو یک بار دیگر به کمک زردپوشان عربستانی آمد و او با یک شوت محکم از فاصله ٣٠ متری دروازه ابها را سرانجام باز کرد. چند دقیقه بعد درحالی‌که النصری‌ها با حمایت پرشور هواداران‌شان جان دوباره‌ای گرفته بودند، این بار جلوگیری از یک ضدحمله سبب اخراج سودانی، مدافع ابها، شد تا کار برای حفظ یک امتیاز هم سخت بشود. 

1833573
در دقیقه ١۶ و پیش از گل ابها، رونالدو روی این برخورد اعتراض شدیدی به تصمیم داور برای ادامه مسابقه داشت.
درنهایت لحظه موعود برای هواداران النصر فرا رسید و باز هم VAR به کمک آنها آمد تا یک پنالتی به دلیل اصابت توپ به دست مدافع میهمان به سود شاگردان گارسیا اعلام شود؛ پنالتی‌ای که چند دقیقه زمان بازی را تلف کرد و سرانجام درحالی‌که رونالدو توپ را برداشته بود تا ضربه را بزند با پنالتی تالیسکا به گل دوم زردپوشان بدل شد.
1833579
1833578
یکی از نقاط عطف این مسابقه اخراج سودانی، مدافع ابها، چند دقیقه پس از گل تساوی النصر بود.
این پیروزی برابر النصر درحالی‌که الاتحاد موفق به پیروزی ۵ بر ١ مقابل الفتح شده بود، بسیار پراهمیت بود و آنها ۴٩ امتیازی شدند تا با یک امتیاز اختلاف در رتبه دوم قرار بگیرند. سوی دیگر این مسابقه شاگردان روئل کومانس بودند که با ٢۵ امتیاز در رتبه دوازدهم باقی ماندند.
1833576
1833574
1833577
1833575
رونالدو سرانجام با یک شوت مهارنشدنی در دقیقه ٧٨ قفل دروازه میهمان را گشود.
1833581
1833580
در  دقیقه ٨۴ داور این برخورد توپ به دست مدافع النصر را پس از بازبینی صحنه پنالتی تشخیص داد.
1833582
1833583
درحالی‌که در ابتدا رونالدو توپ را پس از اعلام پنالتی برای زدن ضربه برداشته بود، این تالیسکا بود که پشت توپ ایستاد. رونالدو هم خیلی زود پس از این گل خود را به حلقه شادی بازیکنان رساند.
1833584
1833585
قاب‌هایی زیبا از احساسات سه کودک هوادار النصر پس از گل تالیسکا و کامل شدن بازگشت.
البته در این نمایش درخشان از رونالدو نمی‌توان دعوت او به تیم ملی توسط مارتینز را نادیده گرفت. او روز گذشته بار دیگر به تیم ملی بازگشت و امشب انگار به عنوان کاپیتان پرتغال در ترکیب النصر بازی کرد و توانست با یک نمایش درخشان دیگر تیمش را به بازی برگرداند و به سه امتیاز برساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها