به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۳۹۳۲۱۸

 ترامپ: سه‌شنبه من را دستگیر می‌کنند!

 ترامپ: سه‌شنبه من را دستگیر می‌کنند!
گروه بین الملل:  رئيس جمهور پیشین آمریکا می‌گوید روز سه‌شنبه از سوی نیروهای پلیس دستگیر خواهد شد. دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خودش یعنی Truth Social با بیان این مطلب از طرفداران خود خواست به این تصمیم که از نظر او سیاسی خوانده شده اعتراض کنند. 
صحبت‌های ترامپ در حالی مطرح می‌شود که او در خصوص پرونده مربوط به پرداخت حق‌السکوت به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های پورن تحت دادرسی قضایی قرار دارد. 
این میلیاردر جنجالی در ادامه مدعی شده که اطلاعات مربوط به دستگیری او از دفتر دادستانی ناحیه منهتن نیویورک درز کرده است. ترامپ از طرفدارانش خواسته است با اعتراض به این تصمیم کشور را از سیستم قضایی به گفته او فاسد پس بگیرند. 
در همین رابطه سخنگوی  ترامپ گفته که رئيس جمهوری سابق هیچ گونه پیام یا هشداری در خصوص بازداشت دریافت نکرده است. دادستان‌ نیویورک بیش از ۵ سال است که در خصوص پرونده پرداخت‌های پنهانی از طرف دونالد ترامپ به بازیگر سابق فیلم‌های پورن، استورمی دنیلز در حال تحقیق است. 
در همین حال آلوین براگ، سخنگوی دادستانی منطقه منهتن که در حال بررسی پرداخت ۱۳۰ هزار دلاری دوناد ترامپ از طریق مایکل کوهن، وکیل پیشین دونالد ترامپ به دنیلز است از اظهار نظر در خصوص ادعاهای  ترامپ خودداری کرد. پیش از این کوهن اعتراف کرده بود که به دستور ترامپ این پول را به  دنیلز پرداخت کرده است. ترامپ اما وقوع این ماجرا را رد کرده و تحقیقات در این خصوص را «پرونده‌سازی سیاسی دموکرات‌ها و سیستم قضایی فاسد آمریکا» خوانده است. 
این حاشیه‌ها در حالی پیش آمده که دونالد ترامپ چند ماهی است کمپین انتخاباتی خود را راه انداخته و تلاش بسیاری می‌کند تا بتواند بار دیگر به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در مقابل جو بایدن قرار گیرد. در همین رابطه کوین مک‌کارتی، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا که روابط خوبی با ترامپ دارد تحقیقات در خصوص این پرونده را محکوم و آن‌ را اقدامی با انگیزه سیاسی خواهد. 
 مک‌کارتی که از طرف اعضای خود حزب جمهوری‌خواه هم چندان مقبول نبود و پس از ادوار فراوان رای‌گیری و اعطای امتیازات فراوان به هم‌حزبی‌های مخالف خود بالاخره توانست به عنوان رئيس مجلس نمایندگان کار خود را آغاز کند در حساب توییتری خود پرونده تحقیقات در خصوص اتهامات وارده به دونالد ترامپ را یک انتقام‌گیری سیاسی دانست که توسط برخی افراد فاسد پیگیری می‌شود.هنوز مشخص نیست که این پرونده به کجا می‌رسد اما  دنیلز تایید کرده که هفته گذشته با دادستان صحبت کرده است. دفتر دادستانی منهتن اوایل ماه جاری از ترامپ دعوت کرد تا در برابر هیئت منصفه شهادت دهد.
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها