به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۹۳۳۵۱

بی‌حجابی برای کیان نظام خطرناک است

بی‌حجابی برای کیان نظام خطرناک است

گروه سیاسی: رویداد۲۴ نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت: در موضوع پیاده‌سازی طرح گشت ارشاد، شاید یک اشتباهی در جایی صورت گرفته باشد و فردی هم از این اشتباه، فیلم‌برداری کرده باشد، ما که نمی‌توانیم آن یک اشتباه را به کل طرح، تعمیم دهیم. نقطه قوت هر دولت را می‌توان با پیاده‌سازی گشت ارشاد در آن سنجید.
سیدمصطفی میرسلیم  افزود: بی‌حجابی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، به عملکرد ضعیف دولت دوازدهم برمی‌گردد. زمانی گفتم که یک بار در دوران رضاخان، کشف حجاب اجباری داشتیم و یک بار هم در دولت دوازدهم، کشف حجاب اختیاری را تجربه کردیم. این اتفاقات نشان‌دهنده این است که در زمینه‌هایی که جمهوری اسلامی به آن اهمیت می‌دهد، مثل پاکیزگی جامعه و مناسبات سالم در روابط اجتماعی، ما گرفتار صدمه شدیم، چون جمهوری اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی بود و اگر مبانی فرهنگی این انقلاب، با خدشه روبرو شود، آنگاه دشمنان می‌توانند ما را از پا دربیاورند.نظام در بُعد اقتصادی می‌تواند از پسِ مسائل بربیاید، ولی ضعف در حوزه اقتصاد هم می‌تواند بهانه‌ای شود برای اقداماتی که باید در زمینه فرهنگی انجام شود و گاهی ما را با تزلزل روبرو می‌کند. یعنی اگر قرار باشد یک مسئله را در زمینه فرهنگی مطرح کنید، احتمال دارد برخی بگویند شما اگر توانایی دارید، بروید و اول مشکل اقتصادی‌مان را حل کنید و همین باعث می‌شود مسئولان در زمینه فرهنگی کوتاه بیایند.

نقطه قوت هر دولت را می‌توان با پیاده‌سازی گشت ارشاد در آن سنجید
عضو حزب موتلفه گفت: حالا در موضوع پیاده‌سازی طرح گشت ارشاد، شاید یک اشتباهی در جایی صورت گرفته باشد و فردی هم از این اشتباه، فیلم‌برداری کرده باشد، ما که نمی‌توانیم آن یک اشتباه را به کل طرح، تعمیم دهیم. اجرای طرح گشت ارشاد از اصل و اساس، لازم بود. این طرح برای جلوگیری از انجام تخلف بود و اجرای این طرح لازم، تحت تاثیر جوی که در کشور شکل گرفت، جمع شد و به نظر من، پیاده‌سازی طرح یا مثلاً جمع‌شدن آن را باید جزو نقاط ضعف و قوت دولت‌ها نامید؛ یعنی نقطه قوت هر دولت را می‌توان با پیاده‌سازی گشت ارشاد در آن سنجید.
این چهره اصولگرا خاطر نشان كرد: به نظر من، وقتی استحکامی در مجموعه دولتی وجود داشته باشد و کارش را به موقع انجام دهد، نیازی نیست از رویکردش، عقب‌نشینی کند. بالاخره ما یا به حجاب اعتقاد داریم یا نداریم. اگر اعتقاد داریم اسلام این را از ما می‌خواهد، پس باید به آن توجه کرد و پای کارمان بایستیم و دقت کنیم جامعه به واسطه بی‌حجابی، صدمه نبیند، چون بیشترین صدمه در این زمینه، متوجه خانم‌ها است و امنیت آن‌ها، کم خواهد شد و در نهایت گرفتار می‌شوند، هرچند عده‌ای می‌خواهند این چالش در کشور، پیش بیاید که این‌ها دشمن ما هستند، پس نمی‌شود در برابر این افراد، کاری نکنیم و کوتاه بیاییم.
 اینکه چه زمانی و با چه ابزاری، اقداماتی در برابر بی‌حجابی صورت بگیرد، موضوع بااهمیت بحث است. سوال این است که در این موضوع که جنبه فرهنگی دارد، باید با روش‌های زور و قهری وارد صحنه شویم یا با آگاهی و کار فرهنگی، موضوع را پیگیری کنیم؟ به نظر من باید روی آگاه‌سازی مردم در موضوعاتی مثل، حجاب، پاکی، طهارت و عفت در کشور، برای سلامت جامعه و برای شکل طبیعی گرفتن مملکت و پیشرفت، کار کرد که این اقدامات، ضروری است.
نماینده تهران گفت: مردم باید بدانند اگر مراعات حجاب و عفاف را نکنند، چه ضرر‌هایی متوجه آن‌ها می‌شود. حال برخی نمی‌خواهند بگذارند، سلامت در جامعه ما برقرار شود و عفت باشد، این‌ها افرادی هستند که طراحی‌هایی برای این موضوع دارند. طراحی کار‌ها توسط این افراد، تنها به امور اجتماعی برنمی‌گردد، یعنی کارشان در بخش تولیدی هم دیده می‌شود، از این‌رو، لباس‌ها را طوری طراحی می‌کنند که خود آن لباس‌ها، وجهی باشد از بی‌بند و باری.برخی افرادی که در جامعه می‌بینیم و کشف حجاب کردند، جزو عامه مردم هستند و با آگاه‌سازی می‌توان اکثر این افراد را متوجه واقعیت کرد. البته این را هم باید بگویم که این کارها، زمان‌بر است. ما نباید همه مردم را محکوم کنیم. به هر حال مردم می‌بینند در جامعه چه می‌گذرد و سعی می‌کنند خود را به رنگ اجتماع دربیاورند، پی در این‌جا، نیازمند کار آگاهی‌سازی هستیم، یعنی به آن‌ها بگوییم روند بی‌بند و باری به نفع کشور نیست. از طرفی دیگر، کسانی که پشت این قضیه هستند در حال طراحی و برنامه‌ریزی هستند که ما در موضوع حجاب و عفاف موفق نشویم، باید با آن‌ها برخورد قهری صورت بگیرد، یعنی این افراد در حال خیانت به جامعه ما هستند.
میرسلیم گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ما شاهد حضور گسترده و منسجمی از بانوانی بودیم که رعایت تمام جوانب حجاب را می‌کردند و تعداد قلیلی بودند که مراعات برخی جنبه‌های حجاب را نکرده بودند. پس اتفاقی که شاهد آن بودیم، نشان از اراده ملت دارد که می‌خواهد سالم بماند تا استحکام خانواده حفظ شود.

افراد بی‌حجاب باعث تحریک دیگران می‌شوند و مورد تهدید قرار می‌گیرند
نماینده اصولگرای مجلس گفت: عدم‌رعایت حجاب، صدمات زیادی را به بار می‌آورد. اول، امنیت کسی که روی به بی‌حجابی آورده است را تهدید می‌کند، زیرا او باعث تحریک دیگران می‌شود و امکان صدمه‌زدن به خودش را به وجود می‌آورد. دوم، بنیان خانواده سست می‌شود. از این‌رو، برخی مواقع دیده‌ایم که خانواده‌ها به خاطر بی‌حجابی، دچار فروپاشی شدند که این موضوع، لطمه به جمعیت کشور هم می‌زند، یعنی برخی اشکالاتی که به چالش‌های رشد جمعیت کشور گرفته می‌شود، به این موضوع هم برمی‌گردد. این روال، ضرر را تنها متوجه شخص نمی‌کند و جامعه هم این ضرر را می‌بینند.او گفت: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
میرسلیم گفت: انقلاب ایران، یک انقلاب فرهنگی بوده است. حال اگر این انقلاب فرهنگی، ریشه‌های آن، زده شود، ایمان مردم را هم تضعیف می‌کند و بی‌توجهی به احکام صورت می‌گیرد. انقلاب اسلامی ما بر پایه مبانی اعتقادی و اسلامی شکل گرفته است. کسانی که مخالف انقلاب اسلامی بودند، اول روی به برخورد نظامی با ما آوردند و صدام را تحریک کردند و در نهایت، شکست خوردند و بعد وارد صحنه اقتصادی شدند که البته هنوز هم، ادامه دارد. یعنی آمدند عدم‌ثبات ایجاد کردند تا نقشه‌های دیگر خود را که در زمینه‌های فرهنگی است و ایمان مردم را تضعیف می‌کند را دنبال کنند، چون در جامعه‌ای که فقر و فلاکت باشد، ایمان هم نمی‌تواند رشد کند.
برچسب ها: بی‌حجابی

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۱۱:۱۹
تو آگه بیل زنی جناب میرسلیم باغچه خونه خودتو بیل بزن تا ازش جاسوس بیرون تزنه (424232)
۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۱۳:۲۶
زمانی که قدرت انتخاب از ملت سلب شود و اکثریت نتوانند نمایندگان واقعی خود را از بین صا حب نظران برگزینند، کسانی که اشراف کامل به مشکلات کشور و شرایط زندگی و نیاز های واقعی شهروندان و خواسته های مردم داشته باشند، آنگاه عرصه مملکت میشود جولانگاه جاهلانی که حرفی برای گفتن ندارند و برای عرض اندام، کاری به غیر از تکرار جملات کلیشه ای بلد نیستند. (424259)
۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۱۴:۳۶
"زیرا او باعث تحریک دیگران می‌شود و امکان صدمه‌زدن به خودش را به وجود می‌آورد"
به همین نسبت مثلا این که فردی نفس میکشه می تونه باعث تحریک ذهن بیمار یک قاتل زنجیره ای بشه... پس تقصیر قربانی هست همه چی!!! (424263)
۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۱۷:۳۸
جاسوسی پسر و رانت خواری پدر چطور؟
برای کیان نطام خطرناک نیست؟ (424281)
صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۰۱:۲۱
تا گشت ارشاد دوباره برنگرده و برخورد فیزیکی و تعزیری و کیفری صورت نگیره مطمئن باشید وضعیت حجاب نه تنها درست نمیشه بلکه روز به روز خراب تر میشه.الان تقریبا میشه گفت دیگه چیزی به نام حاکمیت اسلام و فقه در ایران عملا وجود نداره!! اینها نتیجه عملکرد ضعیف و سست حکومت و تساهل و تسامح احمقانه است.اوایل انقلاب شعار اسلام ناب محمدی می‌دادیم و از اسلام آمریکایی برائت می‌جستیم ولی الان دقیقا دچار همون اسلام آبکی و آمریکایی شدیم که اوایل انقلاب ازش برائت می‌جستیم!! (424328)
۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ۱۸:۲۸
جناب میرسلیم جاسوسی و عضو سازمان منافقین چی خطر ناک نیست راستی اختلا س ودزدی چی؟ (424379)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها