به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۹۳۴۱۵

مهدی طارمی را در پرتغال گیر انداختند!

مهدی طارمی را در پرتغال گیر انداختند!
گروه ورزشی: مهدی طارمی پنج شب قبل حضور کامل در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان داشت و علی‌رغم تلاش زیاد برای گلزنی نتوانست به این مهم برسد، اما او یکشنبه شب هم به دنبال باز کردن دروازه براگا بود که نمایش خوب خط دفاعی حریف اجازه نداد او و پورتو به گل برسند.
تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسپال باشگاه براگا، مقابل این تیم رده سومی قرار گرفت که مهدی طارمی هم از ابتدا در خط حمله تیمش حضور داشت.
پورتو در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی کمی به وجود آورد، اما مهدی طارمی یک فرصت گلزنی داشت و یک پاس برای گلزنی بازیکن هم‌دست خود داد ولی در حالی که هر دو توپ تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت، کمک داور اول مسابقه روی هر دو موقعیت در آفساید مدافعان براگا قرار گرفت.
طارمی در دقیقه ۱۱ با یک پاس در عمق از میانه زمین می‌توانست دروازه براگا را باز کند که ضربه او از روی تیرک عمودی به بیرون رفت ولی در این صحنه آفساید این ستاره ایرانی گرفته شد.
مهدی طارمی را در پرتغال گیر انداختند!
مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۲۳ هم با یک پاس رو به عقب هم‌تیمی خود را صاحب موقعیت گلزنی کرد که شوت محکم او به بیرون رفت، اما بازهم در این صحنه آفساید مهدی طارمی گرفته شد و مدافعان براگا نشان دادند به خوبی مهدی طارمی را آنالیز کردند و قصد دارد با آفسایدگیری مانع از گلزنی او شوند.
طارمی در دقیقه ۴۹ می‌توانست چهاردهمین گل فصل را در بیست و پنجمین بازی خود در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند، اما ارسال وندل از جناح چپ کمی ارتفاع داشت و از روی سر ستاره ایرانی عبور کرد و با دفع مدافع براگا راهی کرنر شد.
کرنر به دست آمده برای پورتو در حالی ارسال شد که مهدی طارمی بالاتر از تمام مدافعان حریف با ضربه سر توپ را زد و به گالنو رساند، اما ضربه قیچی تماشایی او با واکنش تماشایی گلر براگا دفع شد.
مهدی طارمی را در پرتغال گیر انداختند!
طارمی در دقیقه ۵۷ قصد داشت با سرعت بالای خود توپ بلند به محوطه جریمه براگا که فاصله زیادی از او داشت را تصاحب کند و به سمت گلزنی برود، اما خروج گلر حریف و برخورد او با مهاجم ایرانی پورتو کاری کرد تا داور خطای این بازیکن را بگیرد.
مهدی طارمی را در پرتغال گیر انداختند!
ستاره ایرانی پورتو پس از این تلاش‌های زیاد برای گلزنی یا ساخت گل، در دقیقه ۸۱ تعویض شد تا سال ۱۴۰۱ را با این نمایش مقابل براگا به اتمام رساند و آماده بازگشت به تهران و حضور در اردوی تیم ملی شود.
مهدی طارمی را در پرتغال گیر انداختند!
تیم فوتبال پورتو در شبی که نزدیک بود در آخرین ثانیه مسابقه دروازه‌اش باز شود، به تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل براگا رسید تا ۵۸ امتیازی شود و با این توقف بدموقع، فاصله‌اش با بنفیکا صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کند.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها