کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیک شادی، درس ریاضی، تیم ملی ایران

1 فروردين 1402 ساعت 10:56


گروه ورزشی:محمد محبی در کنار هم تیمی های سابقش در سپاهان، تمرینات تیم ملی را پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش سه، محمد محبی که یکی از بزرگترین خط خورده های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بود، این روزها با وضعیت کاملا متفاوتی نسبت به چند ماه پیش، خود را برای حضور در فهرست نهایی امیر قلعه نویی جهت حضور در جام ملت ها آماده می کند.
 
محبی که در این فصل یکی از ستاره های استقلال بوده و فوتبالی در سطح اروپا را به نمایش گذاشته است، یکی از مدعیان حضور در ترکیب تیم قلعه نویی است و او قصد دارد از فرصت های باقیمانده تا پیش از شروع جام ملت های آسیا، نهایت استفاده را ببرد.
 
محبی که از سپاهان راهی سانتاکلارا شد و تابستان نیز به استقلال پیوست، در تمرین روز گذشته تیم ملی در کنار هم تیمی هایش سابقش ظاهر شد. امید نورافکن و پیام نیازمند که در لیگ های نوزدهم و بیستم با محبی در سپاهان توپ می زدند، با این بازیکن عکس یادگاری گرفتند.
 
نیازمند که به عنوان چهارمین گلر تیم ملی عازم رقابت های جام جهانی شده بود، قصد ندارد در یک تورنمنت دیگر نیمکت نشین باشد. این وضعیت برای نورافکن نیز صدق می کند. برخلاف انتظارها، او از لیست کارلوس کی روش خط خورد و حالا باید نظر مثبت قلعه نویی را به دست بیاورد که در سپاهان سرمربی او بود.

نکته جالب درخصوص این سه سپاهانی سابق، شماره پیراهن هایی است که آنها در تیم ملی به تن دارند. نیازمند در تیم ملی شماره 12 را می پوشد و نورافکن نیز با پیراهن شماره 21 به رقابت با هم پستی هایش می پردازد. جمع این 2 عدد، ما را به شماره 33 می رساند که بر تن محمد محبی است. ستاره این فصل استقلال که در لیگ برتر نیز با هم تیمی های سابقش رقابت سختی برای کسب قهرمانی لیگ دارد.


کد مطلب: 393484

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393484/پیک-شادی-درس-ریاضی-تیم-ملی-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir