به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۹۳۴۸۶

این نشان باید روی لباس ژنرال می‌نشست!

این نشان باید روی لباس ژنرال می‌نشست!
گروه ورزشی:امیر قلعه‌نویی حالا شانزده سال پس از جدایی از تیم ملی دوباره قدرتمندترین مرد فنی فوتبال ایران شد.به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم ملی فوتبال دومین روز تمرینات خود در فیفادی جاری را با حضور سرمربی جدید تیم ملی پشت سر گذاشتند.

امیر قلعه‌نویی، مرد باتجربه و پرافتخار فوتبال ایران سالها پس از جدایی‌اش از نیمکت تیم ملی حالا دوباره فرصت نشستن روی صندلی‌ای را به دست آورده که در همان شانزده سال پیش هم مثل روز روشن بود دوباره به او خواهد رسید.امیر بعد از پایان دوره حضور کوتاه مدتش در تیم ملی، چهار قهرمانی در پنج سال حضور در استقلال و سپاهان به دست آورد و بعد از آن هم همیشه با تیم‌هایش نمایش‌هایی در تراز برترین تیم‌های فوتبال ایران را ارائه کرد تا در همه این سالها خودش را به عنوان اصلی‌ترین گزینه ایرانی حضور روی نیمکت تیم ملی مطرح کند.
 

دست تقدیر بار دیگر لوگوی نوستالوژیک فدراسیون فوتبال ایران را روی پیراهن امیر قلعه‌نویی نشانده تا برای دومین بار حضور این سرمربی خاص را به عنوان مرد شماره یک تیم ملی شاهد باشیم.قلعه‌نویی این بار هم بعد از جام جهانی جانشین یک سرمربی اروپایی شده و باید تمام تلاش خود را برای فتح آنچه در همه سال‌های اخیر به دست نیامده، به کار بگیرد. ماموریتی سخت و دشوار که امیر، تحقق آن را در حد توانایی‌های خود دیده است.
برچسب ها: امیر قلعه نویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها