کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیت‌کوین تخت گاز می‌رود!

1 فروردين 1402 ساعت 13:44


گره اقتصادی: بیت کوین روز دوشنبه بالای ۲۸۰۰۰ دلار معامله شد، زیرا روند صعودی ارزهای دیجیتال در آغاز هفته تشدید شد.به گزارش خبرآنلاین، بیت کوین معاملات هفته را بالای ۲۸۰۰۰ دلار آغاز کرد، زیرا بازارها به تشدید بحران بانکی جهانی واکنش نشان دادند؛ اقدام هماهنگ شده توسط چندین بانک مرکزی بزرگ G۷ در حالی صورت می گیرد که Credit Suisse توسط رقیب UBS خریداری شد، اقدامی که توسط مقامات سوئیسی مهندسی شده بود.

 
بیت‌کوین در اوایل امروز به اوج روزانه ۲۸,۵۲۷.۷۲ دلار جهش کرد، که یک روز پس از معامله در پایین ترین سطح ۲۷,۱۹۶.۷۶ دلار بود.در نتیجه این رالی، بیت کوین به قوی ترین نقطه خود از ژوئن گذشته صعود کرد و بسیاری اکنون پیش بینی حرکت بالای ۳۰۰۰۰ دلار را دارند و شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه اکنون در ۷۲.۷۳ دنبال می شود.
به نظر می رسد نقطه قابل مشاهده بعدی مقاومت در ۷۵.۰۰ باشد و در صورت ضربه زدن به آن، احتمال قوی بیت‌کوین در ۳۰۰۰۰ دلار معامله خواهد شد.

از سوی دیگر، اتریوم با کاهش قیمت به زیر ۱۸۰۰ دلار، سودهای اخیر را در جلسه روز دوشنبه تثبیت کرد. پس از بالاترین قیمت ۱۸۴۳.۸۴ دلار در روز یکشنبه، اتریوم برای شروع هفته به پایین ترین سطح خود در ۱۷۴۴.۸۶ دلار سقوط کرد.این کاهش زمانی اتفاق می‌افتد که به نظر می‌رسد گاوهای اتریوم سودهای اخیر را تضمین می‌کنند، چند روز پس از اینکه اتریوم به بالاترین حد خود از اوت گذشته رسید.به طور کلی، برخی کاهش را به شاخص قدرت نسبی نسبت می دهند که به زیر سقف بلندمدت در سطح ۶۶.۰۰ سقوط کرد. در زمان نگارش این مقاله، این شاخص در ۶۳.۷۴ قرار دارد و کف آن در ۶۲.۰۰ یک هدف احتمالی برای خرس ها است.


کد مطلب: 393539

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393539/بیت-کوین-تخت-گاز-می-رود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir