به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۹۳۶۴۴

جردن پیل با چهارمین فیلمش می‌آید

جردن پیل با چهارمین فیلمش می‌آید
گروه فرهنگی:چهارمین فیلم جردن پیل آخر سال آینده اکران خواهد شد. چهارمین فیلم جردن پیل کریسمس سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود.یونیورسال پیکچرز که فیلم‌های قبلی پیل یعنی «برو بیرون»، «ما» و «نُچ» را اکران کرده چهارمین فیلم وی را نیز در تقویم اکران قرار داد و ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ را به این منظور اعلام کرد.
 
فیلم بعدی پیل به این ترتیب یک هفته پس از آن اکران خواهد شد که «آواتار ۳» جیمز کامرون به سینماها می‌آید. «سونیک خارپشت ۳» هم همان زمان و از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ راهی سینماها خواهد شد. یونیورسال همچنین تایید کرده که فیلم بی عنوان دیگری از کمپانی «مانکی‌پا» - که متعلق به پیل است- را ۲۷ سپتامبر اکران می‌کند.

هنوز جزییاتی از فیلم جدید وی فاش نشده و این سبکی است که پیل در سه فیلم قبلی‌اش هم رعایت کرده بود که اطلاعات هر فیلم تا زمان نزدیک اکران در حد صفر باشد؛ بنابراین نه عنوان، نه ژانر و نه حتی بازیگران فیلم شناخته نیستند. فیلم‌های قبلی وی در ژانرهای متفاوتی از ترسناک ناب تا نئو وسترن و علمی تخیلی جای داشتند.

پیل اولین فیلمش را با عنوان «برو بیرون» سال ۲۰۱۷ ساخت. این فیلم ترسناک روانشناسانه با نظر مثبت منتقدان و مردم روبه رو شد و فروشی ۲۵۵ میلیون دلاری را ثبت کرد و ۴ نامزدی اسکار هم به دست آورد. پس از آن او فیلم تریلر «ما» را در سال ۲۰۱۹ اکران کرد که آن هم ۲۵۵ میلیون دلار فروش کرد. آخرین فیلم پیل یعنی «نچ» سال ۲۰۲۲ اکران شد و بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.پیل به عنوان تهیه‌کننده هم فعال است و در تولید فیلم‌های «بلکککلنزمن» اسپایک لی و بازسازی نیا دیکاستا از «کندی‌من» با بازی یحیی عبدالمتین دوم شرکت داشته است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها