به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۹۳۶۷۰

 جناب آقای رئیسی! شوخی‌تان گرفته؟ 

 جناب آقای رئیسی! شوخی‌تان گرفته؟ 
گروه سیاسی: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانل تلگرامی خود نوشت:
سلام. عیدتان مبارک.
یک عالمه حرف هست، اما بگذارید از همین اتفاق دیشب و تتمه حقوق معلمان شروع کنم. لابد وقتی عذرخواهی وزیرآموزش و پرورش را شنیدید ناراحت شدید و دوست نداشتید معلم‌ها ناراضی و گلایه‌مند پای سفره هفت سین بنشینند.. دستور دادید همان نیمه شب حق خلایق را بدهند و خلاص!
خدا خیرتان بدهد ... جانم به قربانت، ولی حالا چرا؟ واقعا از دعوای رئیس سازمان برنامه و بودجه با بقیه خبر نداشتید و نمی‌دانستید گیر کار کجاست؟ اگر بگویید" نه" خیلی بد است و اگر بگویید "آری" خیلی بدتر!
کار ساده‌ای بود که چند روز قبلش مدیران ارشد دولت را جمع می‌کردید و تصمیم می‌گرفتید. در آن صورت لازم نبود نقش سوپرمن را بازی کنید و در آخرین لحظات فرشته نجات شوید و منت تان بر سر معلم‌ها بماند؟
واقعا در آن نصفه‌های شب، دولت‌تان یکی دو کشتی نفت را بلافاصله بار کرد و روی دریا‌های آزاد فروخت و پولش را نقد به دلار گرفت و صراف‌ها دلار را به ریال تبدیل کردند و تحویل خزانه شد و به حساب معلم‌ها رفت؟! یا رئیس بانک مرکزی مثل خیلی وقت‌های دیگر " اَجّی مَجّی لاترجّی" خواند و ناگهان میلیارد‌ها میلیارد پول از آسمان بارید و از زمین جوشید؟ یا خیلی راحت دستش را کرد توی جیب بانک ملی و قال قضیه را کند؟
این فقط یک مثال است که، چون دیشب اتفاق افتاده در خاطره مردم مانده و گرنه از این نمونه‌ها انقدر هست که مصداق مثنوی و هفتادمن کاغذ است.
دیشب جمله دیگری هم گفته اید که دولت تان جناحی نیست. این هم از قصه‌های پرغصه است.
مگر حزب و جناح نجس است بزرگوار؟ اتفاقا اگر حزب درست و حسابی داشتیم و دولت و مجلس بر پایه آن شکل می‌گرفت الان مقصر خیلی چیز‌ها معلوم بود و تکلیف بانیان وضع موجود هم مشخص می‌شد.
اما اینکه گفته اید دولتتان جناحی نیست، شوخی کرده اید یا تجاهل؟ ممکن است یک و فقط یک نفر از وزیران دولت تان را نام ببرید که جناحی نباشد؟ حتی در بین معاونان و مدیران کل هم نمی‌توانید یک نمونه بیاورید. به لطف حاکمیت یکدست، افراد متخصص و متعهد موجود دربدنه بوروکراسی کشور را حذف کردید و مهره‌های یک جناح را چیدید. اسمش را هم گذاشتید " دولت‌ انقلابی".
اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم دولت سیزدهم جناحی‌ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی است و دست بر قضا رفتارش از این نظر بشدت چرک است.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
کافی است خاک بر دهان مداهنه گویان و چاپلوسان و دستاوردتراشان و دروغگویان بریزید تا واقعیت‌ها روشن شود.
دیگر اینکه دیشب از انتخابات آزاد سخن گفتید. اگر به این حرف تان اعتقاد داشته باشید رواست که برای آن جانفشانی کنیم، اما سابقه تان این را نمی‌گوید. در انتخابات ۱۴۰۰ دست کم ۵ رئیس جمهور بالقوه راجلوی پای شما ذبح کردند تا شما رئیس جمهور شوید. چرا آن روز عمامه بر زمین نکوبیدید تا جلوی نامردی و ضدیت با مردمسالاری گرفته شود؟ اگر آن روز تهدید به انصراف می‌کردید در تاریخ ماندگار می‌شدید.
سیستم سیاسی به خاطر شما کوتاه می‌آمد و در یک فضای بازتر سیاسی چه بسا باز هم شما رئیس‌جمهور می‌شدید و حتی افرادی، چون من (که به شما رای ندادیم و هر روز که می‌گذرد بر بصیرت خودمان آفرین می‌گوییم) رای مان را به نام شما در صندوق می‌انداختیم.
خب الان هم دیر نیست. اجازه ندهید عده‌ای مختارکل باشند؛ راه پرونده سازی برای نامزد‌ها را ببندید. پای حق انتخاب مردم بایستید و جلوی ردصلاحیت‌های غیرمنصفانه و ناجوانمردانه را بگیرید تا مجلسی در شان نظام و انقلاب برپا شود. امیدندارم که چنین کنید؛ اما شما برای کم کردن روی امثال من، چنین کنید!
نوروزتان شاد باد

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۸:۳۷
احسنت بر شما . اما همانگونه که نگاشتید گروه تمامیت خواه ، که نظر متفاوت مردم برایشان اهمیتی ندارد همچنان تشنه ی قدرت هستند و امکان ندارد به خواست اکثریت ملت تن در دهند . (424459)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۰۰:۲۲
شما اصلاح طلبان از محبتی که مردم به رییسی پیدا کرده اند از حسودی بمیرید.... و از خجالت دوره های ریاست خودتان زیر گل بروید انشاالله....... (424475)
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۰۸:۴۱
شوخی می کنی امین آقا؟! مترو سوار نمیشی؟ یک بار توی مترو از محبت به رئیسی بگو تا ببینی چه بلایی سرت میاد. (424487)
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۱۳:۱۴
خود گویی و خود خندی. چه محبتی به رییس پیدا کردند؟ (424511)
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۱۰:۴۴
عمو اصولگرایان اصلاح‌طلبان و..... همه برای اکثر ملت ایران پشیزی نمی ارزند خودتون را اذیت نکنید (424493)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۱۲:۰۷
همه شماها چه اصولگرا و چه اسهال طلب یک مشت حرامزاده دزد بیش نیستید و نشستید سر سفره انقلابی که هیچ وقت توش سهمی نداشتید ولی شماها یک مشت لاشخور هستید که دارید بیت المال را غارت میکنید و آنهم با لباس دین.
حرامزاده ها تف به ذات کثیفتان (424500)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها