به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۳۹۳۷۰۸

تکذیب شد: آقای خاص جایی در رئال ندارد

تکذیب شد: آقای خاص جایی در رئال ندارد
گروه ورزشی: رئال مادرید در حال بررسی شرایط قطع همکاری با کارلو آنچلوتی در پایان فصل جاری و انتخاب مربی جدیدی برای این تیم است. 
نتایج نه چندان خوب رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده و با وجود مشکلاتی که در پست‌های مختلف این تیم از جمله دفاع کناری وجود دارد، آن‌ها معتقد هستند که مقصر اصلی این شرایط آنچلوتی است. 
سه شکست متوالی در دیدار با بارسلونا در رقابت‌های مختلف آتش خشم مدیران رئال را شعله‌ور کرده و نام‌های بسیاری در چند روز اخیر در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. 
روز گذشته روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده بود که فلورنتینو پرز در حال بررسی فهرست بلند بالایی از مربیانی است که شایستگی و شرایط حضور روی نیمکت این تیم را دارند و نام ژوزه مورینیو هم در این فهرست به چشم می‌خورد. 
بسیاری معتقد هستند که این مربی پرتغالی رابطه بسیار نزدیکی با رئیس باشگاه رئال مادرید دارد و حتی از او به عنوان محبوب‌ترین مربی پرز نام می‌برند و به همین شانس زیادی برای حضور دوباره‌اش در سانتیاگو برنابئو قائل هستند. 
با این حال، روزنامه مارکا ساعتی پیش خبر داد که سرمربی فعلی رم هیچ جایی در باشگاه رئال مادرید ندارد و آن‌ها تمایلی برای همکاری با او در فصل آینده ندارد. 
به این ترتیب شایعه حضور دوباره مورینیو روی نیمکتی که پیش از این هم تجربه نشستن روی آن را داشت تکذیب شد و حالا باید دید که رئال از بین گزینه‌هایی مثل توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو، رائول گونزالس و حتی زین‌الدین زیدان کدام را انتخاب خواهد کرد. 
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها