کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمی‌خواهم دروغ بگویم، اینجا شبیه انگلیس نیست؛

رونالدو: عربستان چهارمین لیگ جهان خواهد شد!

3 فروردين 1402 ساعت 16:56


گروه ورزشی: از روزی که کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک به عنوان ستاره جدید النصر عربستان معرفی شد همواره تلاش کرده تا حضورش در این کشور خاورمیانه‌ای را توجیه کند و بگوید که برای پول هنگفت تصمیم نگرفته اروپا را ترک کند.
در جدیدترین کنفرانس مطبوعاتی در اردوی تیم ملی پرتغال، رونالدو باز هم درباره حضورش در عربستان صحبت کرد و گفت: «واقعاً احساس خوبی دارم و به همین دلیل است که عربستان هستم. اگر این‌طور فکر نمی‌کردم در النصر ماندگار نمی‌شدم. در لیگی بسیار رقابتی حضور دارم و فکر می‌کنم همه باید طور دیگری به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی نگاه کنند. طبیعتاً فوتبال عربستان مثل لیگ برتر انگلیس نیست و اگر بخواهم آن‌ها در یک سطح قرار بدهم دروغ گرفته‌ام. اما می‌توانم بگویم که لیگ بسیار خوبی برای رقابت است. خود من هم از این میزبان رقابت تعجب کرده‌ام. تیم‌های خوبی در این لیگ حضور دارند و رقابت متعادلی در جریان است. بازیکنان عرب سطح خوبی دارند و خارجی‌ها نمایش زیبایی نشان می‌دهند. اگر روند به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمالاً تا ۵ یا ۶ سال دیگر ای لیگ چهارمین یا پنجمین لیگ برتر و رقابتی دنیا خواهد شد.»
کریستیانو رونالدو پس از سال‌ها حضور در تیم‌هایی مثل اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال‌مادرید و یوونتوس با قراردادی دو و نیم ساله به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار راهی النصر عربستان شده است.


کد مطلب: 393797

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393797/رونالدو-عربستان-چهارمین-لیگ-جهان-خواهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir