به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۹۳۸۴۰

زلزله در بایرن مونیخ: ناگلزمان اخراج شد!

زلزله در بایرن مونیخ: ناگلزمان اخراج شد!
گروه ورزشی: یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، در آستانه اخراج از این باشگاه قرار دارد.به گزارش ورزش سه،  فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، ساعتی قبل با انتشار خبری عجیب مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی در حال بررسی اخراج یولیان ناگلزمن در روزهای پیش رو هستند. این تصمیم در داخل هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ به صورت جدی مورد بحث قرار گرفته و باشگاه ممکن است به زودی این سرمربی جوان را اخراج کند.
 
توماس توخل نامزد اصلی جانشینی ناگلزمن است. نشریه بیلد متعاقبا در گزارشی مدعی شد آنها نیز اخباری در مورد احتمال جدایی یولیان ناگلزمان شنیده‌اند، اما نمی‌توانند به صورت انحصاری این خبر را تایید کنند. بیلد در ادامه اذعان داشت تلاش برای برقراری ارتباط با مدیران بایرن مونیخ و خود ناگلزمان تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است.
 
این اتفاق در حالی رخ می دهد که بایرن مونیخ به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان رسیده و در این مرحله باید به مصاف منچسترسیتی سرحال و آماده برود. اما در بوندسلیگا و بر خلاف سال‌های اخیر، آنها فعلا صدر جدول را به دورتموند واگذار کرده‌اند و ممکن است بعد از یک دهه شانس کسب عنوان قهرمانی را از دست بدهند. تنش با برخی بازیکنان باتجربه از جمله مانوئل نویر و توماس مولر و البته نتایج پرفراز و نشیب در طول حدود دو سال گذشته می‌تواند از دلایل اخراج احتمالی ناگلزمان باشد.

توماس توخل، سرمربی سابق و موفق چلسی که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند، تبدیل به جدی‌ترین گزینه جانشینی ناگلزمان شده و ممکن است در ادامه فصل هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. او در چلسی نیز در اواسط فصل جانشین فرانک لمپارد شد و در پایان همان فصل موفق به فتح لیگ قهرمانان شد.

نشریه بیلد نیز این خبر را تایید و مدعی شد اخراج ناگلزمان قطعی شده است. حتی خود ناگلزمان نیز اعلام کرده شایعات مربوط به قطع همکاری را شنیده، اما این موضوع را قطعی نمی‌‌داند. بدین ترتیب باید کار این سرمربی جوان در بایرن مونیخ را با تایید این منابع معتبر، تمام شده دانست و اخراج ناگلزمان قطعی است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها