به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۹۳۹۰۳

گل تاریخی یک دروازه بان از فاصله ۱۰۱ متری

گل تاریخی یک دروازه بان از فاصله ۱۰۱ متری
گروه فیلم:  طی روز‌های اخیر ویدئویی از گل عجیب یک دروازه‌بان به تیم رقیب در لیگ برتر فوتبال شیلی از فاصله ۱۰۱ متری در فضای مجازی پربازدید شده است.به گزارش فرارو، لئاندرو رکوئنا، دروازه‌بان آرژانتینی، در جریان پیروزی ۳-۱ تیم کوبرسال مقابل کولو-کولو در لیگ برتر فوتبال شیلی، یکی از عجیب‌ترین گل‌هایی را به ثمر رساند که هرکسی تاکنون در دنیای فوتبال دیده است.

 در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.برایان کورتس دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو بیهوده تلاش کرد جلوی توپی را که از خط دروازه‌اش عبور کرده بود بگیرد.او هنگام تلاش برای جلوگیری از بازشدن دروازه‌اش دچار لغزش شد تا شکست او در مقابل همتای خود، به‌شکلی مفتضحانه مورد تمسخر هواداران قرار بگیرد.

 این گل از فاصله ۱۰۱ متری به ثمر رسید که در صورت تأیید، در رکورد‌های جهانی گینس، رکورد طولانی‌ترین گل تاریخ را به خود اختصاص خواهد داد.رکورد فعلی ۹۶.۰۱ متر است که توسط تام کینگ در سال ۲۰۲۱ در جریان مسابقه بین نیوپورت کانتی و چلتنهام‌تاون در لیگ دسته چهارم انگلیس به ثبت رسید.

رکوئنا، زننده این گل گفت: از خوان سیلوا، مدیر باشگاه، پرسیدم که آیا واقعاً درخواست ثبت رکورد وجود دارد یا خیر؟ و او به من گفت معلوم است! حتماً درخواست ثبت خواهیم داد.این در حالی است که فدراسیون فوتبال شیلی، ساعاتی بعد راهی ورزشگاه شد تا طول و عرض دقیق زمین را اندازه گیری کند.
....
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها