کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز

4 فروردين 1402 ساعت 15:21

گروه سلامت و زیبایی: جراحی بینی یکی از متداول ترین و رایج ترین و محبوب ترین جراحی‌هاست. این جراحی ممکن است بدلیل شکستن و آسیب دیدن بینی برای رفع مشکلات ساختاری و عملکردی بینی ، ترمیم، رفع انحراف، بهبود تنفس و یا فقط برای زیبایی انجام شود. همانطور که می‌دانید زیبایی بینی تاثیر چشمگیری در چهره دارد و اعتماد بنفس فرد را بشدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین انتخاب یک پزشک و جراح متخصص که با حداقل عوارض احتمالی این عمل را برای شما انجام دهد بسیار حائز اهمیت است.


 نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز می‌تواند از طریق تحقیق و بررسی در فضای مجازی، پرس و جو از دوستان و آشنایان دارای سابقه جراحی بینی و بررسی سوابق جراحی و میزان موفقیت و تخصص پزشک مدنظر باشد. پس از تصمیم اولیه برای تجربه عمل بینی در اهواز و انتخاب پزشک متخصص ، در اولین قدم باید برای مشاوره به ایشان مراجعه کنید و در مورد جزییات عمل، عوارض احتمالی و انتظارات خود از این جراحی بطور کامل صحبت کنید. پس از اینکه تصمیم قطعی برای جراحی بینی گرفتید، از پزشک خود برای روز عمل وقت بگیرید و خود را برای یک تجربه موفقیت آمیز آماده کنید.

انواع جراحی بینی
تنوع جراحی بینی براساس نیاز، درخواست و شرایط مراجعه کننده متفاوت است. عمل بینی گوشتی، استخوانی، ترمیمی، زیبایی طبیعی فانتزی و نیمه فانتزی و عمل سوهان کشی از جمله جراحی‌های رایج بینی هستند. عمل بینی همچنین ممکن است بصورت باز یا بسته انجام شود. در طی عمل جراحی باز پزشک با بالا آوردن پوست بینی، تغییراتی را با دید مستقیم درون حفره بینی اعمال می‌کند.
 بنابراین برش‌ها در جراحی باز هم در داخل بینی و هم ناحیه کلوملا یا همان پوست میان حفره ای، انجام می‌شود. اما در جراحی بسته برش‌هایی در داخل بینی ایجاد می‌شود، بخش بسیار کوچکی از پوست از اسکلت جدا شده و تغییرات لازم اعمال می‌شود. در جراحی بسته بر خلاف جراحی باز، پزشک دید کاملی به درون حفره بینی ندارد بنابراین جراحی بسته زمانی که بینی به تغییرات محدود و رفع ایرادات جزئی نیاز دارد به کار می‌رود. مزیت جراحی باز این است که در طی این عمل شرایط بهتری برای مشاهده آناتومی بینی خلق می‌شود و امکان استفاده از تکنیک‌های گرافتینگ در بسیاری از مورد‌های تحت درمان فراهم می‌شود.
اینکه کدام جراحی برای بینی شما مناسب است و به انتظارات شما از جراحی پاسخ می‌دهد، بستگی به نظر پزشک دارد. بنابراین  نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز از عوامل بسیار مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

مزایای جراحی بینی از نظر بهترین جراحی بینی
●    ایجاد تقارن و شکل ظاهری هماهنگ با سایر اجزای صورت
●    رفع نواقص ساختاری مثل شکستگی استخوان و سپتوم کج
●    رفع نواقص عملکردی مثل مشکلات تنفس
●    رفع گوشتی بودن
●    تغییر زاویه
●    تغییر شکل و اندازه بینی و سوراخ‌های آن
●    رفع کامل برآمدگی یا فرورفتگی و بازگرداندن فرم طبیعی به آن
●    بالا رفتن اعتماد بنفس در نتیجه داشتن یک بینی زیبا، صاف و هماهنگ با سایر اعضای صورت و احساس زیبایی دوچندان پس از جراحی موفق توسط بهترین جراح بینی



معایب جراحی بینی
عمل جراحی بینی مانند هر جراحی دیگری ممکن است عوارضی احتمالی داشته باشد. این عوارض با انتخاب بهترین جراح بینی ، عمل به توصیه‌ها و مراعات دستور العمل‌های قبل و بعد از جراحی به حداقل ممکن می‌رسد. از جمله عوارض احتمالی جراحی بینی می‌توان به کاهش حس بویایی، عفونت، سوراخ شدن تیغه بینی، کرختی پوست، آسیب به بافت‌های عمقی و افزایش تنفس دهانی اشاره کرد. بالای ۹۰ درصد این عوارض احتمالی به نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز توسط شما بستگی دارد. اگر پزشک معالج به اندازه کافی متخصص و بامهارت باشد می‌تواند از بسیاری از عوارض بعدی در حین عمل پیشگیری کند.

چه کسانی برای جراحی بینی ایده آل هستند؟
●    پسران بالای ۱۸ سال
●    دختران بالای ۱۶ سال
●    زنانی که باردار یا شیرده نباشند
●    خانوم‌هایی که وزن آنها مناسب باشد و دچار چاقی مفرط نباشند
●    افرادی که شدیدا سیگاری نباشند
●    افرادی که دارای سلامت عمومی باشند و به بیماری خاص مثل هموفیلی مبتلا نباشند.
●    همه ورزشکاران بجز آن‌هایی که ورزش‌های مبارزه ای مانند بوکس و کاراته و... انجام می‌دهند.

مراقبت‌های لازم قبل از جراحی بینی از نظر بهترین جراح بینی در اهواز
●    حتما توصیه‌های پزشک معالج خود را مراعات کنید
●    از مصرف سیگار و نیکوتین که باعث تنگی عروق می‌شود از دو هفته قبل از عمل اکیدا خودداری نمایید
●    از مصرف آسپرین از دو هفته قبل خودداری کنید
●    آزمایش‌های لازم را قبل از عمل انجام دهید
●    در صورتی که بیماری زمینه ای خاص یا حساسیتی دارید حتما آن را با پزشک معالج خود در میان بگذارید
●    از ۸ ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن غذاهای سنگین پرهیز کنید
●    آب زیاد بنوشید
●    شب قبل از عمل برای تمیزی کامل پوست و احساس آرامش دوش بگیرید و ریلکس کنید
●    به جای استرس و دلهره قبل از عمل، فقط به نتیجه نهایی که زیبایی چهره تان است فکر کنید.


مراقبت‌های بعد از عمل جراحی بینی
پس از عمل پزشک معالج دستورالعمل‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم. زمان دوش گرفتن برای هر شخصی بسته به نوع و شدت جراحی متفاوت است بنابراین طبق نظر پزشک عمل کنید. برای کاهش تورم و کبودی بعد از عمل بینی گوشتی در اهواز  از کمپرس سرد استفاده کنید. فعالیت سنگین انجام ندهید و سعی کنید جسم سنگینی جابجا نکنید. از خوردن غذاهای سنگین و حساسیت زا که نیاز به جویدن زیاد داشته باشد بپرهیزید ، همچنین سرفه و عطسه شدید ممکن است باعث خونریزی شود بنابراین مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از این امر بجا بیاورید. هنگام استراحت چند بالش زیر سر خود بگذارید. و در نهایت تا زمانی که بینی شما فرم نهایی خود را پیدا نکرده است به قضاوت‌ها و نظرات دیگران گوش ندهید. و حتما پس از یک هفته از عمل مجددا به پزشک جراح خود مراجعه کنید.

سخن پایانی
زیبایی بینی یکی از عوامل مهم در زیبایی چهره است.با نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز به طور آگاهانه، می‌توانید شانس موفقیت خود را در جراحی بینی افزایش داده و از زیبایی دو چندان بینی خود بعد از جراحی لذت ببرید.
برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کار‌های جراحی بینی میتواندی به وب سایت دکتر ختمی جراح بینی در اهواز به آدرس  www.drkhatmi.com   مراجعه کنید.
 


کد مطلب: 393912

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393912/نحوه-انتخاب-بهترین-جراح-بینی-اهواز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir