کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولت دستاوردهای خوبی هدیه داد

4 فروردين 1402 ساعت 19:17


گروه سیاسی:امام جمعه موقت تهران گفت: در همین مدت دولت سیزدهم با همه فشارهای بین‌المللی و جنگ ترکیبی توانسته دستاوردهای خوبی به ملت ایران هدیه دهد.
کاظم صدیقی،  گفت: نقطه قوت مهم ملت ایران، همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، استحکام این ملت است؛ به طوری که از زمان پیدایش و پیروزی آن تا به امروز با وجود شرارت‌ها و دشمنی‌های بدخواهان و دشمنان، استوار ایستاده است.
به گزارش مهر، وی افزود: کارتر در ۶ ماهه اول انقلاب در دستوری که به سازمان سیا صادر کرده بود نابودی اسلام و انقلاب را خواهان بود لذا آمریکا همواره تلاش می‌کند بوسیله تبلیغات در باورهای مردم و نوع تفکر آنها نفوذ کنند.
وی ادامه داد: آمریکا حتی در پیش بینی خود برای حذف این انقلاب، تجهیزات تبلیغاتی را نیز در نظر گرفته بود تا در باورها و شناخت مردم نفوذ کند و روحیه ایمان، خودباوری و استقلال را از مردم ایران بگیرند.
خطیب نماز جمعه تهران یادآور شد: آمریکا از ابتدای پیروز انقلاب اسلامی تاکنون زنجیره به هم پیوسته‌ای از جنگ، تحریم، ترور، اختلاف قومی، ایجاد ناامنی از طریق منافقین و به راه انداختن فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و اغتشاشات ۱۴۰۱ را به کار گرفته است به طوری که در فتنه پاییز پارسال جنگی ترکیبی را به راه انداخت و مجموع کشورهای استکباری دست به دست هم دادند تا این نظام را ساقط کنند.
وی با بیان اینکه ما دنیا و عاقبت را زیر پرچم ولایت آباد خواهیم کرد، گفت: در مدت ۴۴ سال با وجود تحریم‌های فلج کننده، تحریم و ترور و انواع ترورهای ناجوانمردانه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم. فعلاً در شرایطی هستیم که به حمدالله قوای سه گانه زیر پرچم ولایت همدلی دارند.
صدیقی ادامه داد: جنگ ترکیبی اخیر نشان داد که حتی در اوضاع نابسامان اقتصادی هم ملت ایران در مقابل فتنه جهانی و اغتشاشاتی که در آمریکا تدارک دیده شد و اسرائیل و همراهانش فتنه گران از آن پشتیبانی می‌کردند حامی انقلاب خود هستند.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به چین، اظهار داشت: در سطح دیپلماسی در مرحله بسیار خوبی با همسایگان خود هستیم.
وی در ادامه با برشمردن برخی طرح‌های کلان در دولت سیزدهم، راه اندازی بزرگترین مجموعه نظام سلامت بیمارستان حضرت مهدی (عج) و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان را که در روزهای پایانی سال گذشته صورت گرفت را از جمله دستاوردهای دولت برشمرد و اظهار داشت: در همین مدت دولت سیزدهم با همه فشارهای بین المللی و جنگ ترکیبی توانسته دستاوردهای خوبی به ملت ایران هدیه دهد که این اقدامات نیز با حمایت و بصیرت این مردم به دست آمده است.


کد مطلب: 393921

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393921/دولت-دستاوردهای-خوبی-هدیه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir