به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۹۳۹۸۸

قیمت کرم هیدا شمعدانی اصل و خرید ضد لک و ضد جوش گیاهی

گروه کسب و کار: در این مقاله در مورد قیمت کرم هیدا شمعدانی اصل و خرید ضد لک و ضد جوش گیاهی توضیحاتی جامع را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
قیمت کرم هیدا شمعدانی اصل و خرید ضد لک و ضد جوش گیاهی
در این مقاله در مورد قیمت کرم هیدا شمعدانی و اهمیت استفاده از این کرم، توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد. کرم شمعدانی هیدا یکی از بهترین محصولات ضد لک و ضد جوش است که طی سال‌های اخیر توسط شرکت‌های آرایشی و بهداشتی مختلف به فروش می‌رسد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
از آنجایی که نتایج استفاده از کرم شمعدانی هیدا مثبت بوده و مشکلات افراد بسیاری در زمینه لک و جوش حل شده است، در این مقاله قصد داریم تا آن را بهتر معرفی کنیم و متوسط قیمت کرم هیدا شمعدانی را به شما اعلام نماییم. بنابراین تا پایان با ما همراه باشید.
 

کرم‌های شمعدانی هیدا، انواع جوش، لک، کک و مک را بدرمان می‌کنند.
 
معرفی کلی کرم شمعدانی هیدا
 کرم شمعدانی هیدا، یک محصول 100 درصد گیاهی می‌باشد که برای رفع جوش و لک اختراع گردیده است. این کرم طی سال‌های اخیر نتایج کاملا امیدوار کننده ای را به دست آورده و طرفداران بسیاری جذب کرده است. ممکن است شما تا کنون هزینه‌های بسیاری را صرف ترمیم پوست خود و از بین بردن جوش و لک کرده و به نتیجه دلخواه نرسیده باشید. در این حالت تنها کافی است یک بار از کرم شمعدانی هیدا استفاده نمایید تا به یکی از طرفداران آن تبدیل شوید. این کرم تحت نظارت متخصصین حرفه ای تولید گردیده و در ساخت آن فقط از مواد طبیعی استفاده شده است. قیمت کرم هیدا شمعدانی در مقایسه با سایر کرم‌های رفع لک و جوش بسیار پایین می‌باشد اما شما باید این کرم را از شرکتی معتبر خریداری نمایید تا با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 
انواع کرم شمعدانی
 کرم شمعدانی هیدا در نمونه‌های مختلف و بسته به نوع بیماری پوستی شخص، تولید می‌شود. شما باید با توجه به نوع بیماری پوستی خود و پس از گرفتن مشاوره از دکتر پوست، کرم مناسب را خریداری نمایید. در این بخش ابتدا انواع مختلف این کرم را معرفی خواهیم کرد و سپس قیمت کرم هیدا شمعدانی در هر نمونه را به شما اعلام می‌کنیم.
 
1- کرم شمعدانی روبینا گلد روشن کننده و ضد لک
 اولین نمونه از کرم شمعدانی هیدا، روشن کننده و ضد لک و جوش می‌باشد. این کرم با نام تجاری روبینا گلد در بازار شناخته می‌شود. کرم شمعدانی روبینا گلد، چند منظوره می‌باشد. این موضوع بدین معنی است که این کرم علاوه بر درمان لک و جوشِ صورت و بدن، قابلیت رفع تیرگی زیر چشم را نیز دارد.
 با استفاده از کرم شمعدانی مدل روبینا گلد، عمیق ترین لک، کک و جوش‌های پوست شما از بین می‌رود و سیاهی زیر چشم شما در مدت زمانی کوتاه محو خواهد شد. این کرم برای از بین بردن جای زخم‌ها و سوختگی پوست نیز بسیار موثر می‌باشد.
 
در بسیاری از مواقع، پوست شما هیچ گونه لک یا جوشی ندارد و شما فقط می‌خواهید، پوستی شاداب و جوان داشته باشید. کرم شمعدانی هیدا مدل روبینا گلد در این مورد نیز می‌تواند به شما کمک کند. در ساختار این کرم از عصاره‌های گیاهان دارویی، روغن طبیعی آلکامیا و کره گیاهان دارویی استفاده شده است. موارد فوق در جوانسازی پوست بسیار موثر می‌باشند.
 قیمت کرم شمعدانی مدل روبینا گلد، در بازه قیمتی 260 تا 280 هزار تومان است. همواره سعی کنید که این کرم را از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر سفارش دهید؛ چرا که در بازار نمونه‌های تقلبی این کرم توسط فروشگاه‌های نامعتبر به فروش می‌رسند. استفاده از کرم تقلبی ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما به همراه داشته باشد.
 
 
کرم شمعدانی روبینا گلد لک‌های پوستی را کاملا درمان می‌کند.
 
خواص و کاربرد‌های کرم شمعدانی روبینا گلد
 خواص کرم شمعدانی روبینا گلد عبارتند از:
 1. درمان لک، کک، مک و جوش
2. جوانسازی و شاداب سازی پوست
3. درمان اثرات زخم و سوختگی
4. درمان آفتاب سوختگی
5. افزایش رطوبت پوست از طریق آبرساني
6. درمان تیرگی پوست
7. افزایش لطافت پوست
 
2- کرم شمعدانی روبینا سیلور ضد جوش و جای جوش
 دومین نوع از کرم‌های شمعدانی که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت، کرم ضد لک، کک، مک و جوش می‌باشد. نام تجاری این کرم‌ها در بازار، روبینا سیلور است.
 قیمت کرم هیدا شمعدانی مدل روبینا سیلور، نسبت به مدل روبینا گلد ارزان تر می‌باشد. این کرم‌ها در بسته بندی‌های 45 میلی لیتری در بازار عرضه می‌شوند و تاثیری باورنکردنی در درمان جوش و لک‌های پوستی دارند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 
کرم شمعدانی روبینا سیلور از موادی مانند آلوئه ورا، آووکادو، عسل، جلبک‌های دارویی، زردچوبه و پاپایا، ساخته شده است. استفاده از مواد فوق در ساختار کرم شمعدانی هیدا مدل روبینا سیلور، سبب شده است تا این کرم به راحتی بتواند جوش، لک و چروک‌های سطح پوست را در مدت زمانی کوتاه از بین ببرد.
 قیمت کرم هیدا شمعدانی مدل روبینا سیلور در بازه قیمتی 240 تا 260 هزار تومان قرار دارد. همواره سعی کنید این کرم را از فروشگاه‌های بهداشتی معتبر خریداری نمایید. در بازار نمونه‌های تقلبی بسیاری از این محصول وجود دارد و استفاده از کرم‌های تقلبی ممکن است عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.
 
خواص کرم شمعدانی روبینا سیلور 
 در مجموع خواص کرم شمعدانی هیدا مدل روبینا سیلور عبارتند از:
 1.درمان جوش، لک، کک و مک
2. آبرساني به پوست
3. درمان چروک‌های سطحی و عمیق
4. لایه برداری از پوست به منظور جوانسازی 
5. افزایش رطوبت پوست 
6. افزایش لطافت پوست
 
3- کرم شمعدانی هشت کاره
 یکی از پرفروش ترین مدل‌های کرم شمعدانی هشت منظوره یا هشت کاره نام دارد. این کرم در بسته بندی‌های 30 میلی لیتری در بازار عرضه می‌شود و قابلیت درمان انواع جوش‌ها، لک، کک و چروک‌های پوستی را دارا می‌باشد. کرم شمعدانی هشت کاره، علاوه بر چروک‌های سطحی، توانایی از بین بردن چروک‌های عمیق را نیز دارد. همچنین اگر آثار جوش‌های قبلی بر روی پوستتان باقی مانده است، راه حل درمان آن، کرم هشت کاره شمعدانی هیدا می‌باشد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 
قیمت کرم هیدا شمعدانی حدود 240 هزار تومان می‌باشد. حتما در هنگام خرید از اورجينال بودن محصول اطمینان حاصل فرمایید؛ چرا که بسیاری از شرکت‌ها اقدام به فروش کرم‌های غیر اصل به منظور کسب سود بیشتر می‌کنند. خرید کرم غیراصل، عوارض جبران ناپذیری را بر روی پوست شما بر جای خواهد گذاشت.

 
کرم شمعدانی هشت کاره، کلاژن سازی در پوست شما را با سرعت بالایی انجام می‌دهد.

خواص کرم شمعدانی هشت کاره
 در مجموع، خواص کرم شمعدانی هشت کاره، عبارت است از:
 1. آبرسانی به پوست به منظور شادابی بیشتر 
2. جوانسازی پوست
3. افزایش رطوبت پوست
4. از بین برنده جوش، لک، کک و مکِ پوست
5. از بین برنده چروک‌های سطحی و عمیق
6. از بین برنده تیرگی و سیاهی دور چشم
7. رفع آفتاب سوختگی
8. حاوی ویتامین سی به منظور تقویت پوست
9. افزایش کلاژن‌های پوست
10. افزایش شفافیت پوست
 
4- کرم شمعدانی10 کاره
 کرم شمعدانی 10 کاره، مخصوص درمان جوش‌های سر سیاه و سر سفید است. بسیاری از این جوش‌ها مدت‌ها در زیر پوست شما باقی می‌مانند و سپس از پوست خارج می‌شوند. کرم شمعدانی 10 کاره، در هر دو حالت (جوش زیر پوست یا بیرون از پوست) می‌تواند به شما کمک کند.
 همچنین در بسیاری از موارد، پس از جدا شدن جوش از پوست، جای خالی آن باقی می‌ماند. در این حالت نیز کرم شمعدانی 10 کاره می‌تواند برای درمان موثر باشد.
 
تفاوت کرم شمعدانی 8 کاره و 10 کاره در بازه عملکرد آنها است. کرم هشت کاره تنها در درمان جوش‌های سطحی، کک، لک، آفتاب سوختگی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد اما کرم 10 کاره علاوه بر موارد فوق، در درمان جوش‌های زیر پوست، جوش‌های سر سیاه و سر سفید، چروک‌های بعد از دوران بارداری، چروک‌های دور چشم و خط لبخند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 قیمت کرم شمعدانی 10 کاره، در بازه قیمتی 200 تا 250 هزار تومان است اما بعضی از فروشگاه‌ها در فروش این کرم به مشتریان تخفیف‌های بیشتری نیز می‌دهند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 در بازارِ فروشِ لوازم آرایشی و بهداشتی، نمونه‌های غیر اصلِ کرم شمعدانی مدل 10 کار، بسیار دیده می‌شود. از آنجایی که پوست بدنِ انسان بسیار حساس می‌باشد، استفاده از کرم‌های غیر اصل ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند. به همین دلیل، هنگام خرید کرم شمعدانی مدل 10 کاره، حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.
 
خواص کرم شمعدانی 10 کاره
 در مجموع، خواص کرم شمعدانی 10 کاره، در موارد زیر خلاصه می‌شوند:
 1. درمان جوش‌های سطحی
2. درمان جوش‌های داخل پوست
3. درمان جوش‌های سر سیاه و سر سفید
4. درمان منافذ پوستی بعد از جدا شدن جوش
5. درمان انواع کک، مک و لک
6. جلوگیری از آفتاب سوختگی و درمان آن
7. از بین بردن چروک‌های پوست
8. از بین بردن چروک‌های بعد از دوران بارداری
9. درمان چروک‌های دور چشم
10. درمان بیماری‌های پوستی نظیر آکنه 
11. آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت
12. افزایش شادابی پوست
13. درمان سیاهی زیر چشم و سایر قسمت‌های پوست
14. جوانسازی پوست
 
نحوه مصرف کرم شمعدانی هیدا 
 بهتر است کرم شمعدانی هیدا را در هنگام شب و پیش از خوابیدن استفاده نمایید. قبل از استفاده از کرم شمعدانی هیدا، پوست خود را با آب و صابون شستشوی دهید و بگذارید مقداری رطوبت بر روی پوست شما باقی بماند.
 پس از شستشوی صورت، مقدار کمی از کرم (به اندازه یک دانه عدس) را برداشته و به وسیله آن صورت یا سایر نقاط پوست خود را به آرامی ماساژ دهید. بگذارید کرم به مدت 6 ساعت بر روی پوست شما باقی بماند و پس از گذشت این مدت، پوست خود را شستشوی دهید.
 به منظور گرفتن بهترین نتیجه، از این کرم در 3 دوره متوالی استفاده نمایید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 
عوارض کرم هیدا شمعدانی 
 از آنجایی که در ساخت این کرم از مواد کاملا گیاهی استفاده شده، تا کنون مواردی مبنی بر وجود عوارض گزارش نشده است. شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای از این کرم استفاده نمایید.
 
قیمت کرم هیدا شمعدانی 
 قیمت کرم هیدا شمعدانی نسبت به کرم‌های مشابه بسیار پایین تر است. با توجه به موادی که در این کرم استفاده شده، قیمت نهایی این محصول کاملا منطقی و به صرفه می‌باشد.
 در بازار فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، به علت پرفروش بودن این کرم، نمونه‌های تقلبی از آن بسیار یافت می‌شود. بسته بندی و شکل ظاهری کرم اصلی با کرم غیر اصل متفاوت می‌باشد و همین عامل به شما در هنگام خرید کرم اصلی کمک می‌کند.
 از آنجایی که پوست بدن انسان بسیار حساس است، استفاده از کرم‌های غیر اصل که معمولا قیمت پایین تری نیز دارند، می‌تواند منجر به عوارض پوستی جبران ناپذیری شود.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 
سخن پایانی
 در این مقاله، انواع مختلف کرم شمعدانی هیدا را به شما معرفی کردیم. این کرم دارای نمونه‌های بسیار متفاوتی می‌باشد و شما باید بسته به بیماری پوستی خود، اقدام به خرید نمایید.
 قیمت کرم هیدا شمعدانی، با توجه به موادی که در ساخت آن استفاده شده است و خاصیت درمانی بسیار بالایی که دارد، کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. با خرید این کرم و استفاده از آن در چند دوره متوالی، سلامت و شادابی پوست خود را مجدد به دست آورید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها