به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۹۳۹۹۳

صفحات مناسب تبلیغات گوگل

گروه کسب و کار: صفحات لندینگ تبلیغات گوگل دارای ویژگی‌ بخصوص هستند که در صورت رعایت این شرایط و قوانین و بهبود تجربه کاربری میتوانید بهترین نتیجه را در تبلیغات گوگل خود داشته باشید؛ در این مقاله به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.
صفحات مناسب تبلیغات گوگل
موفقیت تبلیغات گوگل به کیفیت صفحات فرود بستگی دارد
تصور نکنید اگر فردی روی تبلیغات شما در صفحات سرچ گوگل، کلیک کرد، کار تمام است! بلکه این تازه آغاز راه سفر مشتری در سایت شما است و این سفر احتمالا با ورود او به صفحه فرود یا لندینگ پیج آغاز می‌شود. برای یک کمپین تبلیغات گوگل به یک صفحه فرود باکیفیت نیاز دارید. اما ایجاد یک صفحه فرود به دانش بالا در طراحی و کدنویسی نیاز دارد. اگر این دانش را ندارید، ابزارهایی هستند که با امکانات فراوان و رابط کاربری آسان، ایجاد یک صفحه فرود باکیفیت و آنالیز موفقیت آن را برای شما فراهم می‌کنند. در این مطلب با این ابزارها آشنا می‌شویم.
نرم‌افزار صفحه فرود چیست؟
نرم‌افزار صفحه فرود شما را قادر می‌سازد بدون هیچ دانش فنی صفحات فرود هدف‌گرا و با نرخ تبدیل بالا ایجاد کنید. این نرم‌افزارها، امکان ساخت، بهینه‌سازی و انتشار صفحات فرود را بدون نیاز به تسلط بر کدنویسی فراهم می‌کنند. اکثر نرم‌افزارهای ایجاد صفحه فرود شامل ویژگی‌هایی مانند موارد زیر هستند:
•    ویژگی کشیدن و رها کردن آسان و ویرایشگر WYSIWYG برای طراحی صفحات از ابتدا
•    قالب‌های ازپیش‌طراحی‌شده بر اساس موارد استفاده و یا حوزه کسب‌وکار
•    امکان ادغام با سایر نرم افزارهای martech (ابزارهای ایمیل‌مارکتینگ، CRM، آنالیز سایت و ...)
•    تست داخلی A/B برای کشف این‌که چه ویژگی‌هایی خوب یا ضعیف عمل می‌کنند.

 برترین نرم‌افزارهای ساخت لندینگ پیج را بشناسید
استفاده از صفحات فرود، موثرترین راه برای افزایش نرخ تبدیل و راهنمایی مشتریان بالقوه در مسیر خرید محصول یا خدمات شما هستند. از آنجایی که آن‌ها صفحاتی مستقل از وب‌سایت شما هستند، باید بر اقدام مورد انتظار از سوی مشتری تمرکز داشته باشند و او را به اقدام مورد نظر ترغیب کنند. برای ایجاد صفحات فرود موثر، نرم‌افزارهای گوناگونی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها امکانات و مزایای متعدد و متفاوتی را ارائه می‌دهند. در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

نرم‌افزار Instapage
بسیاری از کارشناسان بازاریابی، اینستاپیج (Instapage) را برترین نرم‌افزار ساخت صفحات فرود می‌دانند. توسعه‌دهندگان اینستاپیج ادعا می‌کنند که صفحات فرود ساخته شده با این نرم‌افزار می‌توانند نرخ تبدیل را تا 400 درصد افزایش دهند.
اینستاپیج ابزار کارآمد برای بازاریابان و کسب‌وکارهایی است که از روش‌های تبلیغات اینترنتی مانند گوگل ادز استفاده می‌کنند و به‌دنبال به‌حداکثر رساندن نرخ تبدیل تبلیغات هستند. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌هایی است که به‌طور خودکار صفحه فرود شما را تا حد امکان با آگهی شما مرتبط می‌سازد.
برخی از مزایا و امکانات این نرم‌افزار عبارتند از:
•    تبدیل نامحدود: بدون جریمه برای دریافت تبدیل بیشتر
•    ویژگی بلوک‌های اینستا (Instablocks): تولید صفحه فرود با ایجاد و ذخیره بلوک‌های صفحه که می‌توانند به‌سرعت بدون نیاز به غییرات زیاد، مورد استفاده قرار گیرند
•    همکاری تیمی داخلی: با این ویژگی می‌توانید در زمان واقعی با دیگر اعضای تیم بازاریابی روی یک صفحه فرود کار کنید
•    آزمایش: برای درک بهتر نحوه تعامل بازدیدکنندگان با صفحات شما و انجام آزمایش‌های جدید، تست A/B و عملکرد نقشه حرارتی در دسترس هستند
•    موتور رندر Thor : موتور رندر Thor با تغییر ساختار کدهای HTML، جاوا اسکریپت و CSS Refactoring، و CSS Responsiveness، تضمین می‌کند که صفحات فرود پس از کلیک مخاطب، به‌سرعت بارگیری می‌شوند.

نرم‌افزار Wishpond
نرم‌افزار Wishpond با شعار "بازاریابی آسان"، ابزاری برای ساخت آسان صفحات فرود است. این نرم‌افزار علاوه‌بر امکان ساخت لندینگ پیج دارای امکانات بسیاری برای بهینه‌سازی این صفحات نیز است. برخی از مزایای این نرم‌افزار را با هم مرور می‌کنیم:
•    انجام تست A/B تنها با یک کلیک
•    برخورداری از بیش از 200 قالب رسپانسیو برای موبایل
•    وجود دو گزینه دستی و خودکار برای ایجاد صفحات فرود
•    امکان ایجاد صفحات فرود به تعداد نامحدود
•    امکان برگزاری مسابقات
•    برخورداری از پاپ‌آپ‌ها

ابزار Thrive Themes
ابزار Thrive Themes دارای مجموعه‌ای از افزونه‌های وردپرس است که ساخت صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا برای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل را بسیار آسان می‌کند. Thrive Themes شامل یک صفحه‌ساز فوق‌العاده، طیف گسترده‌ای از قالب‌های صفحه باکیفیت، بهینه‌ساز سرفصل، فرم‌های انتخابی، سازنده مسابقه و موارد دیگر است.  

پلتفرم Leadpages
پلتفرم Leadpages خود را به‌عنوان یک وب‌سایت و سازنده صفحه فرود معرفی می‌کند. این شرکت بیشتر به مشاغل کوچکی خدمات خود را ارائه می‌دهد که به وب‌سایت و برخی از ابزارهای تبدیل نیاز دارند. پلتفرم Leadpages همچنین دارای الگوهایی برای صفحات ثبت نام در لیست ایمیل، صفحات تشکر، صفحات فروش و صفحات پرداخت است.

برخی از مزایای Leadpages عبارتند از:
•    برخورداری از بیش از 120 قالب رسپانسیو برای موبایل
•    امکان پرداخت‌های داخلی در پلن‌های پولی پیشرفته
•    بیش از 40 ویژگی برای ادغام
•    برخورداری از ترافیک و سرنخ نامحدود

پلتفرم Unbounce
پلتفرم Unbounce یک ابزار قدیمی برای ساخت صفحات فرود است. آن‌ها بر این هدف تمرکز دارند که نرخ پرش از صفحات فرود کاهش یابد. اگرچه این پلتفرم برخی از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد، اما ممکن است بهترین انتخاب نباشد، زیرا برای به‌حداکثر رساندن کامل قابلیت‌های آن باید کمی تلاش کنید.
برخی از مزایای پلتفرم مشهور Unbounce را مرور می‌کنیم:
•    برخورداری از بیش از 100 قالب
•    برخورداری از قالب‌های متنوع برای پوشش صنایع و زمینه‌های گوناگون کسب‌وکار
•    20 درصد تخفیف برای سه ماه اول
•    برخورداری از تست A/B
•    صفحات فرود مناسب برای تلفن همراه
•    دامنه‌های سفارشی
نرم‌افزار Clickfunnels
نرم‌افزار Clickfunnels ابزاری برای ساخت صفحات فرود و قیف فروش است. این ابزار دارای تعداد زیادی قالب صفحه فرود و یک ویرایشگر آسان با ویژگی‌های کشیدن و رها کردن است و شما با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی یک صفحه فرود اختصاصی برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید. این نرم‌افزار همچنین برای ایجاد یک فهرست ایمیل و نیز فروش محصولاتی با قیمت پایین در بخشی از یک قیف فروش مناسب است.



با ابزارهای لندینگ پیج، موفقیت کمپین گوگل در دو قدمی شما است
بعد از این که مخاطبان هدف روی تبلیغات در صفحات سرچ گوگل کلیک می‌کنند، عملکرد شما در طراحی لندینگ پیج، مهم‌ترین عامل در تعیین نتیجه کمپین تبلیغاتی است. طبق ویژگی‌های گفته شده صفحه فرود یا لندینگ پیج برای این‌که بتوانید بدون نیاز به دانش کدنویسی، یک صفحه فرود ایجاد کنید، می‌توانید از ابزارهای ایجاد این صفحات استفاده کنید. علاوه‌بر نرم‌افزارهایی که ما در این مطلب به شما معرفی کردیم، ابزارهای دیگری هم مانند: لندینگی (Landingi)، گت ریسپانس (GetResponse) و Pagewiz برای ساخت لندینگ پیج وجود دارند.
با توجه به این موارد، در صورتی که شما یک لندینگ پیج مناسب داشته باشید و بهترین خدمات را برای مدیریت کمپین گوگل دریافت کنید، موفقیت کمپین، حتمی است. برای دریافت خدمات مدیریت کمپین تبلیغاتی گوگل نیز، ما به شما، مجموعه ادستیتو را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از ادستیتو فعال‌ترین پارتنرهای رسمی گوگل در ایران است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها