کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی برنامه دست به مهره و منتالیست

5 فروردين 1402 ساعت 12:31

گروه فیلم و سریال: ایام نوروز را می توان جزو تایم هایی دانست که مخاطبان به دنبال یافتن مجموعه جذاب و خنده دار برای پر کردن اوقات فراغت خود هستند.


تولیدکنندگان مختلف هم مانند شبکه نمایش خانگی و تلویزیون، آثار و مجموعه های ارزشمندی را تولید می کنند که قادر است توجه اغلب به مخاطبان را به سمت خود جلب کند. برای نوروز ۱۴۰۲، شبکه نمایش خانگی با دست پر حاضر شده است. این پروژه مجموعه ها و شو های مختلفی را ارائه می دهد که هر یک از آنها به نحوی می توانند مخاطبان را مجذوب خود سازند. برنامه دست به مهره و منتالیست دو مورد از محبوب ترین پروژه هایی هستند که در شبکه نمایش خانگی کلید خورده اند. این برنامه ها هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند که می تواند برای گروهی از تماشاچیان ایده آل باشند. مجریان توانا، مهمانان مختلف، درون مایه ایده‌آل و… از جمله مولفه هایی بوده که باعث شده تا در یک هفته جاری، میزان تقاضا برای دانلود برنامه دست به مهره و برنامه منتالیست افزایش پیدا کند. با این حال کم نیستند افرادی که هنوز با این برنامه ها آشنایی نداشته و درون مایه آنها را درک نکرده اند. ما در ادامه سعی داریم تا مرور ویژه‌ای بر روی آنها داشته و جنبه های مختلفش را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. پس توصیه می کنیم که حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.



معرفی برنامه دست به مهره
دست به مهره یکی از جدید ترین و البته شناخته شده ترین برنامه های شبکه نمایش خانگی است که اخیرا توانسته هیاهوی زیادی را هم به پا کند. دلیل این حجم از هیاهو مجری منحصر به فرد آن است. در حقیقت این برنامه توسط اشکان خطیبی ارائه می‌شود. او را می توان جزو بازیگران توانایی دانست که اخیراً در آثار فاخری به ایفای نقش پرداخته است. حال او در مقام یک مجری به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. البته بسیاری تصور می کند که او به دلیل سابقه بازیگری خود نمی‌تواند در حوزه مجری‌گری چندان موفق عمل کند. با این حال باید عنوان کنیم که اشکان خطیبی پیش از این هم چندین بار سابقه مجری گری را در کارنامه خود داشته است. برای مثال در سال ۹۳ و با برنامه عیدانه جلوی دوربین رفته است. بر همین مبنا می‌توان گفت که تجربه مناسبی در این حیطه دارد. افزون بر اشکان خطیبی، افراد مشهور دیگری هم در پشت پرده این اثر وجود دارند. یکی از آنها امید سهرابی است که در مقام کارگردان حضور دارد. او پیش از این هم آثار مختلفی را در شبکه نمایش خانگی به اجرا در آورده بود. افزون بر او، صادق و مهدی یاری هم در این اثر حضور دارند. آنها تهیه کنندگی برنامه دست به مهره را بر عهده دارند. ترکیب این افراد در کنار همدیگر می تواند نوید یک برنامه پخته و منحصر به فرد را به مخاطبان بدهد.



درون مایه برنامه دست به مهره
ماهیت برنامه دست به مهره یکی دیگر از موضوعاتی بوده که ذهن اغلب مخاطبان را درگیر کرده است. در این رابطه باید عنوان کنیم که دست به مهره یک رئالیتی شو است که در آن از سلبریتی ها و افراد مشهور دعوت می شود. در این برنامه ضمن گفتگو های محوری با آنها، چالش ها و مسابقات مختلفی هم برایشان تدارک دیده شده است. در این برنامه عموماً سلبریتی ها در مقابل همدیگر قرار گرفته و باید به رقابت با هم بپردازند. سبک جذاب و البته چالش هایی که آنها را درگیر می کند، جذابیت بسیار بالایی دارد. همین عامل حواشی مختلفی را برای طرفداران ایجاد می کند. البته دست به مهره سعی کرده تا در قسمت اول خود بیشتر از کمدین ها و افراد فعال در حوزه طنز دعوت کند. از جمله این افراد می توان به علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ‌پور، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، علی اوجی و… اشاره کرد. شکی نیست که این افراد و البته چالش هایی که آنها را درگیر می کند، می تواند طنزهای موقعیت و ماجرا های منحصر به فردی را ایجاد کند که برای بسیاری از مخاطبان جذابیت بالایی دارد. همین عامل سبب شده تا طرفداران زیادی به دنبال تماشای برنامه دست به مهره باشند.



معرفی برنامه منتالیست
یکی دیگر از برنامه های معروف شبکه نمایش خانگی در ایام نوروز، منتالیست نام دارد. این برنامه بر خلاف نمونه قبلی، سبک و سیاقی کاملاً جدید را دنبال می‌کند. در واقع منتالیست صرفاً به دنبال سرگرم کردن مخاطبان نیست؛ بلکه می‌خواهد آنها را به اعماق فکر و فلسفه وا دارد. به همین جهت هم اغلب مهمانان آن را فیلسوف ها، روانشناسان و افراد فعال در حوزه جامعه شناسی تشکیل می دهند. البته در این میان تنها بخشی از مزایای این برنامه قلمداد می شود. دلیل اصلی جذابیت آن حضور سعید فتحی روشن در مقام مجری است. اگرچه ممکن است نام این شخص را به عنوان یک مجری نشنیده باشید. اما باید عنوان کنیم او یکی از افرادی بود که به عنوان شعبده باز در برنامه عصر جدید شرکت کرد و توانست طرفداران زیادی را به دست بیاورد. البته او یک شعبده بازی ساده نیست؛ بلکه دکترای روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی دارد. بنابراین او یک روانشناس حرفه ای و با تجربه است. افزون براین آقایی سینا مهدوی هم در مقام کارگردان حضور یافته است. مهدوی پیش از این هم برنامه های مختلفی را در صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی پیاده کرده بود. لذا می‌توان گفت که شناخت کاملی از ذائقه مخاطبان داشته و می تواند کم تجربگی آقای فتحی روشن در اداره صحنه را پوشش دهد. ترکیب این دو می تواند یک مجموعه زیبا و جذاب را به مخاطبان ارائه دهد.

درون مایه برنامه منتالیست
یکی از فاکتور های چشمگیری که باعث شده تا برنامه منتالیست از دید مخاطبان جذابیت زیادی داشته باشد، درونمایه‌ی آن است. آقای فتحی روشن نام برنامه اش را منتالیست قرار داده، یعنی شخصی که در ذهن نفوذ کرده و می تواند ذهن را بخواند. این نام انطباق کاملی با درمان مایه این برنامه دارد. چرا که در این اثر قرار است شعبده بازی ها و اجراهای مختلفی صورت گیرد که شما را به فکر وا می دارد. مازاد بر این قرار است به سوالات فلسفی و ذهنی انسان، جواب های قانع کننده و منحصر به فردی داده شود که رضایت درونی افراد را به دنبال خواهد داشت. در خلاصه این اثر آمده که: انتظار هر چیزی که انتظارش ندارید را داشته باشید. قرار است در این برنامه عروسک ها جان گیرند، لب ها دوخته شوند و شعبده بازی های بزرگی انجام شود که ذهن شما را به خود درگیر می‌کند. مازاد بر این آقای فتحی روشن از فیلسوف ها، روانشناسان و شعبده باز های بزرگی دعوت کرده و اجرا ها و چالش های مختلفی را پیش روی آنها قرار می دهد.حتی شعبده های گوناگونی هم بر روی آنها اجرا می‌شود که می‌تواند شما را شوکه کند. لذا اگر تمایل دارید تا شاهد یک برنامه متفاوت و جذاب باشید، می‌توانید نسبت به دانلود برنامه منتالیست اقدام فرمایید.

سخن آخر درمورد منتالیست
انتخاب یک برنامه جذاب و دیدنی برای پر کردن اوقات فراغت در ایام نوروزی، جزو دغدغه هایی است که ذهن اغلب هم وطن را به خود درگیر می کند. برنامه منتالیست و دست به مهره دو مورد از جدیدترین برنامه هایی است که می تواند اوقات فراغت شما را پر کند. ما در این مقاله سعی کردیم تا مرور واضحی بر روی هر دوی آنها داشته باشیم. پس اگر به دنبال گزینه مناسب برای داشتن اوقات زیبایی هستید، حتما نسبت به دانلود رئالیتی شو منتالیست و تاک شو دست به مهره اقدام فرمایید.
 


کد مطلب: 393995

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393995/معرفی-برنامه-دست-مهره-منتالیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir