به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۹۳۹۹۶

خرید پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی سرمایه گذاری برای سلامتی و طول عمر

گروه کسب و کار: با خرید پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی و مصرف اصولی این محصول، کمک شایان توجهی به سم زدایی و پاکسازی بدن و در نتیجه ارتقای سلامتی و بهبود عملکرد جسمی خود خواهید کرد.
خرید پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی سرمایه گذاری برای سلامتی و طول عمر
آیا تاکنون کلمه سوپرفود یا ابر غذا به گوشتان خورده است؟ سوپرفودها یا ابر غذاها غذاهایی هستند که تراکم غذایی بسیار بالایی دارند. این بدان معنی است که آنها در ترکیبات خود مقدار قابل توجهی از مواد مغذی دارند. مواد مغذی موجود در آنها به تقویت پوست و مو، ناخن‌ها و افزایش سطح انرژی بدن انسان کمک می‌کند. سوپرفود nbs یکی از نمونه‌های معروف ابر غذاهاست که در این مطلب به معرفی آن و نحوه خرید پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی خواهیم پرداخت.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980


سوپرفود vip دکتر خلخالی

عقل سالم در بدن سالم
از قدیم گفته اند عقل سالم در بدن سالم است. با شنیدن این جمله چه چیزی ذهنتان را به خود مشغول می‌کند؟ اکثریت ما در مواجهه با این جمله به کوتاهی‌هایی که در رابطه با سلامت جسممان کرده‌ایم می‌اندیشیم. اینکه چقدر با سبک زندگی صحیح فاصله داریم. سبک زندگی سالم عوامل زیادی از تغذیه و ورزش گرفته تا خواب و کاهش سطح استرس و ... را شامل می‌شود. در این بین شاید تغذیه از مهم ترین عوامل باشد. اگر به دنبال راهکاری برای بهبود سطح سلامت جسمی خود هستید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه خرید سوپرفود دکتر خلخالی و به طور اساسی با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد این محصول آشنا شوید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

سوپرفود nbs چیست ‌و از چه موادی تولید شده است؟
سوپرفودها معمولاً به صورت پودر در بازار عرضه می‌شوند. ترکیب بسیاری از این پودرها شامل مواد شیمیایی بوده و در برخی موارد می‌توانند آسیب زا نیز باشند. نکته اصلی در مورد سوپرفودnbs  این است که هیچ گونه مؤلفه شیمیایی و مضر در ساختار این فرآورده به کار نرفته است.
بسیاری از افرادی که قصد تهیه و خرید پودر سوپرفودnbs  را دارند به این موضوع مهم که این ابر غذا از چه مواد اولیه ای تولید شده است می‌اندیشند. برای ارائه پاسخ واضح و شفاف به این سؤال و به نوعی دغدغه مهم، بهتر است کمی ریشه ای تر و بنیادی تر به ایده و روند تولید آن نگاه بیندازیم.
ایده اصلی تولید سوپرفود  nbsاز جانب محقق و دانشمند ایرانی به نام دکتر خلخالی مطرح شده است. این محقق معروف، بیش از بیست سال است که در حوزه طب سنتی مطالعات و پژوهش‌های مؤثر همراه با نتایج کاربردی داشته اند. از این رو در تولید سوپرفود nbs دکتر خلخالی به جنبه‌های طبیعی و سلامت محور بودن محصول کاملاً توجه شده است. به جهت ایجاد طعم مطلوب در این فرآورده نیز از قند طبیعی یا همان مالتوز به میزان ۳.۸ درصد بهره‌گیری شده است.

اگر چنانچه قصد خرید پودر سوپرفود nbs را دارید، لازم است بدانید که ماده اولیه این محصول را ریزدانه‌های غلات تشکیل می‌دهند. به بیان شفاف تر، این محصول از عصاره گندم حاصل شده است که طی روش خاصی تغلیظ شده و سختی آن افزایش یافته است. آنچه این ریزدانه‌ها را مؤثر و شفابخش می‌کند، تنوع گسترده ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها و دیگر مواد ریز مغذی موجود در آن‌ها است. این ویژگی‌های ساختاری به سبب روش منحصر به فردی که دکتر خلخالی در تولید پودر سوپرفود nbs ابداع کرده اند، در ترکیب اصلی این محصول نهفته اند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

در واقع ترکیب اصلی این محصول بر ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و دیگر عناصر مهم و ضروری در بازسازی و ترمیم بخش‌های آسیب دیده بدن استوار شده است. ویتامین‌ها، پلی فنیل‌ها، مواد معدنی یا مینرال‌ها و عناصری همچون امگا ۳، امگا ۶ و ۹ و ... از جمله پارامترهای مهمی هستند که در سوپرفود دکتر خلخالی وجود دارند و موجب تأمین نیازهای روزانه بدن می‌شوند.
برای برخی افراد این سؤال مطرح می‌شود که آیا ترکیبات مواد مفید و مؤثر دیگری نظیر جنسینگ و قارچ‌های خوراکی در تولید سوپرفود nbs به کارگیری شده است یا خیر. پاسخ این سؤال خیر است، چراکه فرمول اصلی این ابر غذا بر مبنای گندم بوده که به شیوه خاصی فرآوری و عصاره گیری می‌شود تا تأثیر حداکثری بر کارایی و بازدهی بدن داشته باشد.

مزایای سوپرفود nbs برای سلامتی بدن چیست؟
وقتی پیشنهاد خرید سوپرفود nbs مطرح می‌شود، یکی از سؤالات مهمی که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد، چرایی و دلایل تهیه و مصرف آن است. در واقع پاسخ به این سؤال که چه کسانی و چرا باید سوپرفودnbs  را مصرف نمایند، مهم است.
یکی از ادعاهای اصلی در مورد سوپرفود nbs این است که با مصرف این محصول می‌توان کمک شایان توجهی به درمان بیماری‌ها کرد‌. حال چه افرادی با چه بیماری‌هایی می‌توانند بر روی این ابر غذا حساب کنند.


سوپرفود پرمیوم nbs

نقش سوپرفودnbs  در درمان بیماری‌ها
افرادی که از مشکل ضعف سیستم ایمنی رنج می‌برند، می‌توانند از سوپرفود nbs برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود بهره گیری نمایند. مصرف این محصول می‌تواند طیف وسیعی از عفونت‌های بدن را رفع کند. در حوزه بیماری‌های پوست و مو، این محصول می‌تواند چاره حل مشکل باشد و موی سالم و پوست شاداب را به مصرف کنندگان هدیه نماید. یکی از حوزه‌های مهم تأثیر این ابر غذا، نتایجی است که در کاهش درد از خود نشان داده است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

با خرید سوپرفود nbs و مصرف صحیح آن، می‌توان به بهبود و درمان مشکلاتی نظیر کم‌خونی‌، سردردهای میگرنی، دردهای عضلانی، دیابت، بیماری ام اس، بیماری‌های قلبی و عروقی، رماتیسم، فقر آهن و ... امیدوار بود.
در بسیاری از موارد بیماری‌های روحی از مشکلات جسمی و عدم تغذیه مناسب ناشی می‌شوند. سوپرفود nbs می‌تواند در درمان بیماری‌هایی همچون افسردگی، بی حالی، اضطراب و ... مؤثر واقع شود.
پیش از خرید پودر سوپرفودnbs  لازم است بدانید که طیف بیماری‌ها و مشکلات جسمی که توسط این محصول قابل کنترل و درمان هستند بسیار متنوع و زیاد است. این ادعا، یک ادعای بدون دلیل و مدرک نبوده و نتایج کسب شده در نتیجه مصرف اصولی و به موقع محصول قابل پیگیری و بررسی می‌باشند.

مهم ترین دلایل برای خرید پودر سوپرفود nbs
حتماً از خودتان می‌پرسید چه دلیلی برای خرید سوپرفود nbs دکتر خلخالی وجود دارد؟ ما تعدادی از مهم ترین دلایل را ذکر می‌کنیم.
بدن ما به طور روزانه به ویتامین‌ها و مواد مغذی مختلفی نیاز دارد که در مواد خوراکی نظیر گوشت و مرغ و لبنیات و سبزیجات و ... یافت می‌شوند. از آنجایی که امروزه به دلیل گلخانه ای شدن بسیاری از محصولات کشاورزی و همچنین استفاده از سموم و کودهای شیمیایی در تولید مواد غذایی، اکثر این مواد از حالت طبیعی و ارگانیک بودن خود خارج شده اند، بنابراین نمی توانند مواد ریزمغذی طبیعی مورد نیاز بدن را تأمین کنند. از این رو بدن ما به مکمل‌های غذایی که دربرگیرنده دوز مطلوب و مورد نیاز این ویتامین‌ها هستند نیاز دارد.
سوپرفود nbs با برخورداری از عصاره گندم ارگانیک که طی روش ابداعی ویژه ای فرآوری می‌شود، بمب ریزمغذی‌های سالم مورد نیاز بدن است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

بنابراین اگر تصمیم گرفته اید از این پس بیشتر به سلامت جسم و سبک زندگی صحیح توجه کنید، سوپرفود nbs می‌تواند حامی و موتور محرکه شما در این مسیر باشد.
اگر به دنبال غذای مکملی هستید که هر آنچه جسمتان برای سالم ماندن و بهره وری حداکثری به آن نیاز دارد را تأمین کند، سوپرفود nbs بهترین گزینه است.
اگر مدت زمان مدیدی است که با مشکل یا بیماری روحی یا جسمی دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال راهکاری بی ضرر برای حل مسئله هستید، سوپرفود nbs چاره کار شماست.
اگر برای ارتقای سطح سلامت خود در جستجوی یک سوپرفود طبیعی و عاری از مواد شیمیایی مضر هستید، سوپرفودnbs  همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

نحوه استفاده از سوپرفود nbs چگونه است؟
برای کسب نتیجه قابل انتظار از هر دارویی لازم است نحوه استفاده اصولی از آن متناسب با شرایط فرد تعیین شود. کارشناسان بخش فروش برای افرادی که قصد خرید سوپرفودnbs  را دارند مشاوره‌های تخصصی و اختصاصی با توجه به سوابق بیماری و بیماری‌های زمینه ای و با توجه به شرح حال مختص هر فرد ارائه می‌دهند. در رابطه با استفاده از این محصول و روند تأثیرگذاری آن خوب است بدانید که طبق گزارشات حاصله از آزمایشات محصول، دوره کلی درمان با سوپرفود nbs به شرح زیر است.

گام اول: مرحله ابتدایی و آغازین درمان
در این مرحله تأثیراتی نظیر بهبود سطح انرژی و از بین رفتن دردهای عضلانی نمایان می‌شود. تغییر در حالات روحی نظیر کاهش سطح استرس و تنظیم فشار خون نیز از دیگر علائم این مرحله می‌باشد.

گام دوم: پاکسازی بدن از سموم و عفونت‌ها
موادی همچون اسید اوریک، اسید لاکتیک، بافت‌های مرده، چربی‌های مضر، کلسترول بالا و ... از جمله سموم موجود در بدن به شمار می‌روند. سوپرفود nbs ملقب به پادشاه سم زدایی بدن، به رفع این سموم کمک می‌کند.

گام سوم: تنظیم و کنترل عملکرد اجزای مختلف بدن
در این مرحله افراد شاهد تغییراتی در بدن خود می‌شوند که در نتیجه از بین رفتن بیماری‌ها و بهبود عملکرد بدن رخ می‌دهند.

گام چهارم: بازسازی بدن
در این مرحله سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شود و با رساندن ریزمغذی‌های مهم و مورد نیاز بدن، بهبودی سریع تر بیماری‌ها حاصل می‌شود.

گام پنجم: جوان سازی بدن و نزولی شدن نرخ پیری جسم
از مهم ترین اهداف در مصرف سوپرفود nbs جوان‌سازی بدن و حفظ عملکرد جسم در بهینه ترین حالت ممکن است. به این ترتیب از بروز بیماری‌ها پیشگیری به عمل آمده و شادابی و نشاط جسم و روح را نتیجه‌ خواهد داد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980


سوپرفود 7 ستاره nbs

آیا استفاده از سوپرفود nbs مخصوص رده سنی خاصی است؟
خرید سوپرفود nbs و مصرف آن محدودیت‌ها و در مواقعی ممنوعیت‌هایی نیز برای برخی از افراد دارد.
در این رابطه لازم است خاطرنشان کنیم که مصرف سوپرفود nbs برای افراد مسن بالای ۷۰ سال ممنون است. همچنین این ممنوعیت شامل حال افرادی که بیماری سلیاک دارند، افرادی که در بخش‌هایی از بدن از پروتز استفاده کرده اند، خانم‌های باردار و افراد دارای بیماری‌های ژنتیکی، می‌شود. دلیل اصلی نامناسب بودن این محصول برای افراد دارای بیماری سلیاک، گلوتن موجود در این پودر است که برای بیماران سلیاک که به غلات حساسیت دارند ممنوع می‌باشد.
لازم به ذکر است که در افرادی که مشکلات فشار خون، دیابت، بیماری‌های خود ایمنی دارند، می‌بایست در نحوه مصرف سوپرفود nbs دقت کافی داشته باشند که حتماً دوز مشخص و متناسب با شرایطشان را استفاده نمایند.

سوپرفود nbs چه تفاوتی با دیگر مکمل‌های غذایی دارد؟
همانطور که در اکثر داروخانه‌ها و دیگر مراکز عرضه کننده مکمل‌های غذایی دیده اید، انواع مکمل‌های داخلی و خارجی سال‌هاست که تولید و عرضه می‌شوند. بالطبع با مضرات تعداد زیادی از این مواد نیز آشنایی دارید. مضرات این مکمل‌ها به سبب عناصر شیمیایی موجود در ترکیب آنهاست.
تفاوت اصلی سوپرفود nbs با دیگر مکمل‌های غذایی به ترکیب یا ساختار مواد سازنده آن برمی گردد. در این محصول هیچگونه ماده شیمیایی به کار نرفته است و از این جهت آسیب‌هایی را که مصرف سایر مکمل‌ها می‌توانند برای بافت‌ها و بخش‌های مختلف بدن داشته باشند، نخواهد داشت.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

آیا مصرف سوپرفود nbs می‌تواند آسیب زا یا دارای عوارض باشد؟
مصرف خارج از اعتدال و بی رویه و غیر اصولی هر ماده‌ای حتی اگر سالم ترین و بهترین ماده غذایی روی سیاره زمین باشد، مطمئناً آسیب‌هایی را به همراه دارد. در مصرف سوپرفود nbs اگر به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مصرف توجه شود، عارضه ای برای افراد ایجاد نمی شود. همچنین توجه به دوز مصرف دارو با توجه به سن و وزن افراد مهم می‌باشد.
در این زمینه بهتر است قبل از خرید سوپرفودnbs  راهنمایی‌های لازم را از جانب کارشناسان فروش دریافت نمایید.

آیا در مصرف سوپرفود ان بی اس می‌بایست به جنسیت فرد توجه شود؟
بدن تمامی ما اعم از زن و مرد به مواد معدنی و ویتامین‌ها نیاز دارد تا بتواند کارایی مناسب و مطلوبی داشته باشد. از این رو جنسیت در استفاده از این محصول مطرح نمی باشد. تنها عامل مهم، توجه به شرایط فعلی فرد است. به طور مثال خانم‌های باردار نباید در طول دوره بارداری از این ابر غذا استفاده کنند. البته این ممنوعیت شامل حال دوران شیردهی نمی شود. بانوانی که در دوران شیردهی هستند با مشورت با پزشک خود و ارائه شرح حال کامل، می‌توانند اقدام به مصرف این محصول نمایند‌.
آیا افرادی که ورزش حرفه ای را دنبال می‌کنند می‌توانند از سوپرفود nbs استفاده کنند؟
از آنجایی که سوپرفود nbs در لیست مواد دوپینگ در آژانس جهانی ضد دوپینگ نمی باشد، لذا مصرف آن نه تنها برای ورزشکاران ممنوع نمی باشد، بلکه می‌تواند در ارتقای سطح سلامت و عملکرد جسمی شان مؤثر واقع شود.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

در اثر مصرف سوپرفودnbs  چه علائم و واکنش‌هایی در بدن مشاهده می‌شود؟
یک مسئله بسیار مهم که می‌بایست پس از خرید سوپرفودnbs  به آن توجه شود، علائمی است که پس از مصرف در بدن نمایان می‌شود. در این رابطه باید گفت این علائم و واکنش‌ها بستگی به بدن هر فرد داشته و برای افراد مختلف، متفاوت می‌باشد. اما قاعده کلی این است که هرچه سموم و عفونت‌های موجود در بدن فرد بیشتر بوده باشند، ممکن است شخص با علائم بیشتری مواجه شود.

این واکنش‌ها به چه شکلی بروز پیدا می‌کنند؟
بوی بد دهان یکی از علائم شایع سم زدایی بدن افراد پس از مصرف سوپرفود nbs است. تعریق بدن و بوی نامطبوع حاصل از آن نیز می‌تواند نشانه شایع دیگر باشد. سردرد و بدن درد نیز واکنشی است که در برخی افراد مشاهده می‌شود. سرگیجه و خستگی، دفع مخاط خلطی، تیره شدن ادرار و بروز جوش‌های پوستی از واکنش‌های دیگری هستند که در سطح کم یا گسترده در بدن افراد بروز می‌کنند.
لازم است خاطرنشان کنیم افرادی که تغذیه سالم و فعالیت‌های ورزشی مطلوب دارند، حتی ممکن است هیچ یک از این نشانه‌ها را نداشته باشند. چرا که همانطور که پیشتر گفتیم هرچه سموم موجود در بدن کمتر باشد، علائم سم‌زدایی و پاکسازی بدن کمتر و کمتر خواهد بود‌.

تأثیرگذاری محصول بعد از چه مدتی قابل مشاهده است؟
در اکثر گزارشاتی که مصرف کنندگان این سوپرفود ارائه کرده اند، معمولاً در طی ده روز پس از استفاده از محصول، علائم پاکسازی و بهبودی تجربه و احساس شده است. به طور معمول بعد از گذشت حدود چهار هفته، افراد متوجه تغییرات کاملاً محسوس در عملکرد بدن خود می‌شوند که سطح این تغییرات و مدت زمان دقیق بهبودی کامل از فردی به فرد دیگر متفاوت می‌باشد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

این محصول ساخت کجاست؟ آیا از استانداردهای غذایی لازم برخوردار است؟
سوپرفود nbs در کشور ترکیه تولید می‌شود. تیم متخصص و مجرب دکتر خلخالی با دریافت مجوزها و استانداردهای لازم برای تولید این ابر غذا، در آزمایشگاه‌های تخصصی و تحت نظارت، اقدام به تولید این محصول نموده اند. محصولی که هم اکنون در حال معرفی به کشورهای مختلف بوده و روز به روز طرفداران بیشتری در سراسر جهان می‌یابد.

نحوه خرید سوپرفود nbs  چگونه است؟
سوپرفودnbs  در ایران توسط مراکز معتبر قابل تهیه می‌باشد. برای خرید سوپرفودnbs  می‌توانید در ابتدا مشاوره حرفه ای از کارشناسان بخش فروش دریافت کنید. سپس مناسب ترین محصول مطابق با شرایط خود را خریداری می‌نمایید. سوپرفود nbs محصولات متنوعی را شامل می‌شود که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته و متناسب با شرح حال جسمی و روحی متقاضیان پیشنهاد و ارائه می‌شوند.
در رابطه با قیمت سوپرفود nbs نیز نکته قابل توجه این است که به دلیل تنوع پکیج‌ها و حجم پودر موجود در بسته‌ها، قیمت‌های مختلفی متناسب با نیاز و قدرت خرید افراد در نظر گرفته شده است.
 
برچسب ها: خرید سوپرفود nbs
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها