به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۹۴۰۲۰

امباپه: گام اول برای یورو را محکم برداشتیم

امباپه: گام اول برای یورو را محکم برداشتیم
گروه ورزشی:کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، از پیروزی تیمش برابر هلند با نتیجه پر گل و قدرت‌نمایی در اروپا خوشحال است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله مقدماتی یورو 2024 به مصاف تیم ملی هلند رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 از سد این تیم عبور کند. 

آنتوان گریزمان و دایو اوپامکانو دو گل اول این دیدار را در دقایق دوم و هشتم این بازی به ثمر رساندند و این امباپه بود که دو گل دیگر تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا در اولین تجربه‌اش به عنوان کاپیتان دبل کرده باشد. او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما تمام هفته با این هدف آماده شدیم که هواداران‌مان را ناامید نکنیم. می‌خواستیم به همان روندی که در جام جهانی داشتیم ادامه دهیم، هرچند به جز دیدار فینال. بسیار از نتیجه به دست آمده خوشحال هستیم. این قدم اول محکم و خوبی بود اما هنوز بازی‌های بسیاری در این گروه باقی مانده است.»

امباپه با اشاره به نقش مهمی که در این بازی ایفا کرد و مسئولیتی که از این پس دارد گفت:  من همچنان کار خودم را در زمین انجام خواهم داد و به تیم کمک می‌کنم. سعی دارم همیشه تعیین کننده باشم. تلاش می‌کنم تا تیم با حضور من بهتر بازی کند. این کار امروز جواب داد اما این فقط شروع کار است.»

ادواردو کاماوینگا هم که از دقیقه 76 این بازی جانشین اورلین شوامنی شد درباره کاپیتانی امباپه مدعی شد: «این موضوع هیچ تغییری ایجاد نکرده است. او پیش از بازی به ما گفت که باید در دقایق اولیه خیلی خوب بازی کنیم. او همچنین بین دو نیمه هم به ما گفت که باید به همین روند ادامه دهیم و اگر نیاز داریم شش گل بزنیم، پس باید شش گل بزنیم.»

او درباره جو رختکن این تیم هم اضافه کرد: «بازیکنان جوان بسیاری در جام جهانی هم حضور داشند و جو رختکن در حال حاضر تغییری نکرده است. ما گلی دریافت نکردیم و همه کنار هم بودیم. روز دوشنبه بازی دیگری داریم و باید همین روند را در آن بازی هم تکرار کنیم.»
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها