به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۹۴۰۲۲

تیم اسکالونی خودی و غیر خودی نمی‌شناسد!

تیم اسکالونی خودی و غیر خودی نمی‌شناسد!
گروه ورزشی:تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه بدون مسی تیم آرژانتینی ریورپلاته را شکست داد.به گزارش "ورزش سه"، بعد از جام جهانی هر بازی برای آرژانتینی‌ها یک جشن محسوب می شود. تیمی که دیشب در مونومنتال شبی را سپری کرد که برای همیشه در خاطره همه اعضای آلبی سلسته و هواداران آرژانتینی باقی خواهد ماند؛ جایی که آن ها یک بار دیگر اتفاق افتخار آمیز سه ماه پیش یعنی قهرمانی در جهان را جشن گرفتند.
آرژانتین در یک بازی دوستانه به مصاف ریورپلاته رفت و موفق شد با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد. در این دیدار بازیکنانی که مقابل پاناما کم تر فرصت پیدا کرده بودند به میدان رفتند.

آنخل کوریا دو گل به ثمر رساند. پائولو دیبالا یک گل را به ثمر رساند و گل دیگر هم توسط نیکلاس گونزالس به ثمر رسید. در ضمن گل ریور توسط ماتیاس سوارز وارد دروازه آرژانتین شد.آرژانتین در این بازی کار را با فرانکو آرمانی، گونزالو مونتیل، لیساندرو مارتینز، ژرمن پزلا، خوان فویث، جووانی لوسلسو، اسکیل پالاسیوس، گیدو رودریگز، نیکو گونزالس، لائوتارو مارتینز و پائولو دیبالا آغاز کرد. سپس خرونیمو رولی، مارکوس آکونا، کوریا و جیوانی سیمئونه وارد بازی شدند. مسی هم در این مسابقه حضور نداشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها