به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۹۴۰۲۵

خسرو حیدری و شمای یک دستیار ایده‌آل

خسرو حیدری و شمای یک دستیار ایده‌آل
گروه ورزشی:مربی استقلال پا به پای ساپینتو بازیکنان این تیم را تمرین می‌دهد.به گزارش “ورزش سه”، تمرینات استقلال در سال جدید دو روز است آغاز شده و با نشاط پیگیری می‌شود. خسرو حیدری که در ابتدا نوک پیکان انتقادات پیشکسوتان و هوادران بابت بی‌تجربه بودنش در امر مربیگری به سمت او بود، رفته رفته به تجربیاتش اضافه کرد. 

آرامش او در کنار هیجان ساپینتو یک‌ مکمل مورد نیاز روی نیمکت آبی‌ها است. خسرو که در زمان بازیگری‌اش هم آرام و بی‌حاشیه بود و سعی می‌کرد بیشتر گوش بدهد و‌ بعد در زمین نقشش را ایفا کند الان هم از تجربیات ساپینتو استفاده می‌کند و این موضوع باعث شده روز به روز به یک دستیار ایده‌آل تبدیل شود. 

حیدری که خوش شانس بوده در ابتدای مسیر پر پیچ و خم مربیگری روی نیمکت استقلال نشسته تا وزن کارنامه‌اش سنگین شود، می‌تواند از این فرصت بهینه بهترین استفاده را ببرد تا شاید روزگاری خودش را در قامت سرمربیگری این تیم ببیند، اتفاقی که برای خیلی از بازیکنان سابق این تیم رخ داده است. در روزهایی که ساپینتو از روی سکو نظاره‌گر نمایش تیمش بود او سعی داشت عصای دستش روی نیمکت و در کنار زمین باشد و به نوعی از این امتحان‌ها با نمره قبولی بیرون بیاید. 

خسرو با دست چاقو خورده بابت سرقتی که از او شد هم خیلی سریع در تمرینات حضور پیدا کرد تا نشان دهد هیچ چیز مانع از پیشرفت او در این مسیر نمی‌شود. خسرو حالا چهره جدیدی از خود در دوره جدید فوتبالی زندگی‌اش رو کرده اما همان‌قدر آرام و قابل اعتماد.
برچسب ها: خسرو حیدری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها