به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۹۴۰۲۷

مسی، سرود اصلی بر لب‌های بارساییستا!

مسی، سرود اصلی بر لب‌های بارساییستا!
گروه ورشی:در روزهای اخیر صحبت‌ها درباره بازگشت لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن به بارسلونا به اوج خود رسیده است.به گزارش ورزش سه، روزنامه موندو دپورتیوو در این‌باره نوشت: صحبت در مورد بازگشت مسی بر زبان همه در داخل بارسلونا، چه عناصر فعلی، چه سابق و یا مسئولان، جاری شده است و این اتفاق به دلیل کندی پاریس در مذاکره برای تمدید با مسی است.

سرجی روبرتو، تراشتگن، آلبا، لواندوفسکی، پدری، آرائوخو، آگوئرو و همچنین خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، تعدادی از کسانی هستند که در مورد بازگشت مسی به بارسلونا صحبت کرده‌اند.لاپورتا در این زمینه گفت: درهای بارسلونا به روی مسی باز است. لئو می‌داند که ما او را در قلب خود جای داده‌ایم. او بخشی از شعار ماست.

ژاوی به صورت واضح از بازگشت مسی استقبال کرد و گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او همیشه در نیوکمپ مورد استقبال قرار خواهد گرفت.همچنین تراشتگن اظهار داشت: اگر او به بارسلونا برنگردد، بد خواهد بود؛ زیرا مسی در این سال‌ها به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

سرجی روبرتو نیز در این باره اظهار داشت: ما با آغوش باز از بازگشت مسی استقبال می‌کنیم. همه ما بازیکنان منتظر او هستیم.جوردی آلبا عنوان کرد: من می‌خواهم مسی برگردد. همچنین آرائوخو گفت: بازگشت مسی به ما کمک می کند تا لیگ قهرمانان را ببریم.

پدری نیز گفت: من با مسی در داخل و خارج از زمین لحظات بسیار خوبی داشتم.همین‌طور لواندوفسکی اظهار داشت: مسی در پاس‌های رو به جلو عالی است. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما بازی با لئو برای همه مهاجمان رویایی است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها