به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۹۴۱۲۹

«گربه چکمه‌پوش» و فرمولی برای آخرین آرزو

«گربه چکمه‌پوش» و فرمولی برای آخرین آرزو

گروه فرهنگی:گربه چکمه پوش معروف مجموعه «شرک» یکبار دیگر با ماجراجویی‌های تازه‌اش مخاطب را همراه می‌کند.

به گزارش صبا، گربه چکمه پوش که هشت جان از نه جان خود را از دست داده، برای این که بتواند به حیات خود ادامه دهد، راهی سفری ماجراجویانه و حماسی می‌شود تا به فرمول آخرین آرزو دست پیدا کرده و بتواند نهمین جان خود را بیمه کند. آنتونیو باندراس صدایش را یک بار دیگر به کاراکتر گربه چکمه پوش قرض داده است. جوئل کرافورد کارگردان فیلم بعد از موفقیت خوب مالی جهانی آن، در مصاحبه هایش روی این نکته تاکید کرد که مردم و صنعت سینما باید به ژانر انیمیشن اهمیت بیشتری بدهند وحمایت افزون تری از آن بکنند. گربه چکمه پوش یکی از رقبای اصلی دریافت جایزه اسکار در رشته بهترین انیمیشن سال بود.

🔹انیمیشن «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو»
🔹کارگردان: جوئل کرافورد
🔹ژانر: کمدی و ماجراجویی
🔹محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا
🔹ستارگان: از هنرمندانی که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند می‌توان اشاره کرد به: آنتونیو باندراس در نقش گربۀ چکمه‌پوش؛ سلما هایک در نقش کیتی سافت‌پوز؛ هاروی گیلن در نقش پریتو؛ فلورنس پیو در نقش گلدیلاکس؛ الیویا کلمن در نقش ماما بر؛ ری وینستون در نقش پاپا بر و سامسون کیو در نقش بیبی بر.

🔹این فیلم ادامه‌‌ای بر فیلم (Puss in Boots ۲۰۱۱) و اسپین آفی بر مجموعه انیمیشن‌های شرک می‌باشد. در این قسمت از این انیمیشن گربۀ چکمه‌پوش متوجه می‌شود که اشتیاق او به ماجراجویی تاثیرات مخربی داشته‌اند و او هشت جان از نه جانی که دارد را از دست داده‌ است. به همین دلیل راهی سفری می‌شود تا آخرین آرزوی افسانه‌ای را پیدا کند و هشت جان از دست رفته‌اش را دوباره به دست بیاورد.
🔹امتیاز (IMDb): ۷.۹/۱۰
🔹امتیاز (rotten tomattoes): ۹۵ درصد
برچسب ها: گربه چکمه‌پوش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها