به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۹۴۱۵۷

ساپینتو باید به پرستیژ سرمربی رقیب نگاه کند

ساپینتو باید به پرستیژ سرمربی رقیب نگاه کند
گروه ورزشی:بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این تیم در سال گذشته اظهاراتی را مطرح کرد.
 مسعود معینی  در خصوص پیشرفت فوتبال کشور در سال گذشته اظهار داشت: لیگ ایران هنوز با لیگ‌های معتبر دنیا فاصله زیادی دارد. تیم‌های ما مقطعی نتیجه می گیرند و افت می‌کنند. این یک مشکل جدی است و امیدوارم در ادامه حل شود. استقلال در اواخر سال خوب نتیجه گرفت اما آن را مقتدر ندیدم. البته دیگر تیم‌ها هم این‌گونه‌اند و هیچ تیمی آن‌گونه اقتدار ندارد.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره چهره سال این تیم عنوان کرد: نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم. سخت است. استقلال در بازی‌های امسال بیشتر با نامش موفق شد. نام استقلال بزرگ است و تیم‌ها با انگیزه‌هایی بالا مقابل آن‌ها قرار می‌گیرند. هنوز هم رقبا با ترس مقابل استقلال قرار می‌گیرند اما به هر حال استقلال برنده می‌شود و بازیکنان برای موفقیت تیم باید بیشتر تلاش کنند.
 
وی ادامه داد: استقلال هنوز از برندش در بسیاری از بازی‌های استفاده می‌کند و با شخصیت خود برنده می‌شود. در لیگ هم در بسیاری از بازی‌ها ممکن بود استقلال امتیاز از دست بدهد اما با اعتبار خودش برنده شده است.معینی تاکید کرد: استقلال در لیگ برتر امسال در میانه میدان ضعیف کار کرد و مشکلات زیادی داشت. موجودیت یک تیم به بازیکنان خط میانی است. بنده توانایی‌های بازیکنان را زیر سوال نمی‌برم و کل ساختار را هم مد نظر دارم. یا به طور مثال ترکیب سه بازیکن در میانه میدان. به نظرم در میانه میدان ضعف دارد و نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم.

معینی در پایان در مورد رفتارهای ساپینتو گفت: به ریکاردو ساپینتو انتقاد دارم. پرستیژ استقلال اینگونه نیست و امیدوارم رفتار خود در کنار زمین را اصلاح کند. نگاه کنید که ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم سپاهان چقدر آرام تیمش را هدایت می‌کند و ماحصلش شده صدرنشینی. پرسپولیس هم با یحیی تیم خوبی نشان داده است و در کنار استقلال مدعیان فتح جام خواهند بود.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها