به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۹۴۱۸۶

ایران قوی‌ترین تیم سال‌های اخیرش را دارد

ایران قوی‌ترین تیم سال‌های اخیرش را دارد
گروه ورزشی: مهدی فنونی زاده همیشه صریح به سوالات پاسخ می دهد. او در روز دیدار با روسیه یکی از تماشاگران حاضر در استادیوم بود و همین موضوع بهانه ای برای گفت و گو‌ با او شد. فنونی زاده که از نزدیک بازیکنان را دیده می گوید چند نفر از آن ها چاق هستند!( البته جامعه فوتبال به نظرات عجیب خانواده فنونی‌زاده عادت دارد!)

* در بازی با روسیه به استادیوم رفته بودید حال و هوایش چطور بود؟
بازی ملی است و باید برویم و‌ حمایت کنیم. تیم خیلی خوب بود و از تیم‌ زمان کی روش قوی تر است. هم سرمربی و  ‌هم بازیکنان سرتر بودند حتی آن هایی که در زمان کی روش بازی می کردند بهتر بودند. میشود امیدوار بود که تیم ملی قهرمان جام ملت های آسیا شود.

* پس انتخاب امیر قلعه نویی تا به اینجا خوب بوده.
بهترین گزینه بود. وقتی عقب افتادیم خیلی خوب به بازی برگشتیم و این هنر مربی را نشان می دند، بازیکنان هم خوب کار کردند فقط سه چهار نفر از آن ها اضافه وزن داشتند که باید به آمادگی بدنی برسند.

* کدام بازیکن از نظر شما بهتر از بقیه بود؟
همه خوب بودند اما به نظرم محبی بهترین بود. رامین رضائیان و احسان حاج‌صفی هم همین طور. به هرحال به تجربه آن ها نیاز است. نبود جهانبخش احساس می شد اگر‌ بود با اختلاف دو گل می‌ بردیم.

* روسیه را چطور حریفی دیدید؟
روسیه ضعیف شده. البته من شنیدم که چهار پنج بازیکن اصلی شان را هم نداشتند.

* نقطه ضعف تیم ملی چه بود؟
بچه ها در خط دفاع کمی ناهماهنگ بودند. چون درجام جهانی جفتشان هم بازی نکردند. مجید حسینی باید دعوت می شد البته این را هم بگویم امیر از قایدی هم باید دعوت می کرد.

* فردا هم تیم ملی با کنیا بازی دارد.
بله اما اگر با تیم هایی مثل بلژیک، دانمارک و ترکیه  بازی می‌کرد بهتر بود .البته ما توقع نداریم با ایتالیا بازی کنیم.

* فردا هم به استادیوم می روید؟
اگر خدا بخواهد و اتفاقی نیفتد می روم.  بخشی از آن به خاطر امیرخان است ولی بیشتر به خاطر اینکه تیم ملی کشورمان است و بحث رنگ ها مطرح نیست. فقط سربلندی کشورمان مهم است.

* به نظرتان بهتر است فردا بازیکنان ذخیره بازی کنند؟
هیچ فرقی ندارد. فرق بین نفرات اصلی و ذخیره یک تا پنج درصد است. فقط ۴،۵ نفر از بازیکنان هنگام تکل زدن و دریبل زدن از بازیکن حریف عقب افتادند که به خاطر اضافه وزن است و باید به آمادگی جسمانی برسند. کاری به اسم نداریم هرکس به زمین می‌رود باید تلاش کند.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مهدی فنونی زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها