به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۹۴۱۹۵

گروکشی دنی آلوز ؛سیگار بده تا امضا بدم!

گروکشی دنی آلوز ؛سیگار بده تا امضا بدم!
گروه ورزشی:دنی آلوز در زندان هم جنجال آفرین شده و به نظر می‌رسد که درس عبرت نگرفته است.وب سایت اسپانیایی ال کاسو فاش کرد که دنی آلوز، بازیکن برزیلی که دو ماه پیش به اتهام تجاوز بازداشت شده بود، درگیر جنجال جدیدی در اسپانیا شده است.
 
در واقع ماجرا از این قرار است که پس از زندانی شدن مدافع سابق بارسلونا، او مورد استقبال بسیاری از سوی زندانیان قرار گرفت. تا جایی که از زمان زندانی شدن آلوز، فروش پیراهن های او در زندان دو برابر شده است.به گفته وب سایت کاتالونیایی، دنی آلوز محور یک طرح فروش سیگار در زندان برایان یک است. یکی از کسانی که آزادانه در سلول‌های زندان حرکت می کند، پیراهن های با نام و شماره دنی آلوز را جمع آوری می‌کند.

مسئولان به ورود حجم زیادی از پیراهن های بارسلونا به زندان اشاره کردند. به این شکل که همان فردی که پیراهن‌ها را برای آلوز می‌آورد تا او روی آن ها امضا کند، در ازای این کار پاداشی مثل سیگار از آن ها می‌گیرد و آن‌ها را به مدافع سابق بارسلونا می دهد. این پیراهن ها بعضاً حتی از زندانیان به خانواده آن ها داده می شود و این گونه به معامله گذاشته می شود.

این موضوع سیگار اما می تواند وضعیت بازیکن برزیلی را که از 20 ژانویه در زندان به سر می برد پیچیده تر کند. اگر ثابت شود که او به هر نحوی از این طرح سود می برد، ممکن است با اتهامات جدیدی از سوی دادگستری اسپانیا مواجه شود.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها