به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۹۴۲۸۷

بازگشت زمستان به جاده‌های شمالی

بازگشت زمستان به جاده‌های شمالی
گروه جامعه: مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در برخ مقاطع محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران- شمال سنگین است.اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل «شهرستانک» تا «نساء» و «پل زنگوله» تا «سیاه بیشه» سنگین است.
 
اهمچنین ترافیک سنگین را در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال محدوده شهرستانک شاهد هستیم.
برپایه این گزارش، ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های گالری امامزاده هاشم و «آب اسک» سنگین است، با این حال تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.
این گزارش می‌افزاید: محور هراز دارای بارش پراکنده برف و باران و محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان، قزوین، کرمانشاه،گیلان، البرز، مازندران و یزد گزارش شده است.

محورهای مسدود
برپایه این گزارش، محور قدیم خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد- پل زال و محور خرم آباد- کوهدشت انجام می‌شود.همچنین محورهای لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها