کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روبرت لواندوفسکی تغییر نام داد!

ورزش سه , 8 فروردين 1402 ساعت 13:46


گروه ورزشی: لهستان می‌خواهد هرطور که شده میزبانی یورو زنان ۲۰۲۵ را از آن خود کند.پس از اینکه در جریان دیدار دو تیم برزیل و مراکش، برزیلی ها برای ادای احترام به پله دست به یک حرکت نمادین و جالب زدند، حالا لهستانی ها نیز به شکل دیگر تغییراتی را روی پیراهن خود ایجاد کردند؛ جایی که روبرت لواندوفسکی و هم تیمی‌هایش نام بازیکنان تیم ملی زنان لهستان را پشت پیراهن خود درج کرده بودند.

هدف لهستانی ها برای انجام این کار کاملاً واضح بود؛ حمایت از نامزدی این کشور برای میزبانی یورو زنان بعدی که برای تابستان ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است. حرکتی که باعث شد پشت پیراهن رابرت لواندوفسکی به جای نام خود این بازیکن نام کاپیتان زنان لهستان یعنی اوا پاجور درج شود.

لهستان مانند فرانسه یکی از کشورهای نامزد برگزاری یورو ۲۰۲۵ است. این دو کشور هنوز فرصتی برای میزبانی مسابقات قهرمانی زنان اروپا نداشته اند، اگرچه فرانسه میزبان جام جهانی زنان ۲۰۱۹ در خاک خود بود. در کنار این دو کشور سوئیس نیز نامزدی خود را اعلام کرده است. همچنین چهار کشور اسکاندیناوی شامل سوئد، دانمارک، فنلاند و نروژ نیز خواهان میزبانی مشترک از مسابقات شده اند.  گفتنی است یوفا در تاریخ ۴ آوریل در جریان کمیته اجرایی خود در لیسبون انتخاب خواهد کرد که چه کشوری میزبانی رقابت‌های یورو زنان ۲۰۲۵ را برعهده خواهد داشت.


کد مطلب: 394554

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394554/روبرت-لواندوفسکی-تغییر-نام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir