کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ملکه زیبایی برزیل  کشته شد

8 فروردين 1402 ساعت 19:11


گروه جامعه:  یک زن ۲۷ ساله، اهل برزیل که در ماه ژانویه به عنوان دختر شایسته برزیل انتخاب شد، هنگام تلاش برای فرار از آتش سوزی در سائوپائولو، از آپارتمان طبقه ششم خود سقوط کرد و جان باخت.
به گزارش فرارو، مایا نیتائو، پس از پریدن به بیرون برای فرار از آتش در آپارتمانش، به شدت مجروح شده و درگذشت.
این مدل و اینفلوئنسر معروف که نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ فالوور در اینستاگرام داشت، به بیمارستانی در همان نزدیکی منتقل شد، اما بر اثر جراحات جان باخت.
آتش‌سوزی در ۲۵ مارس در منطقه لوکس ایتایم بیبی شهر سائوپائولو رخ داد. فیلیپه فلیس دوس سانتوس سخنگوی آتش نشانی گفت که آن‌ها هنوز در انتظار اطلاعات در مورد این حادثه هستند.
برادر ملکه زیبایی برزیل که در همان آپارتمان زندگی می‌کرد، نیز به دلیل استنشاق دود در بیمارستان بستری شد، اما گفته می‌شود وضعیت پایداری دارد.
او ۲۴ ساعت پس از آتش سوزی از مرگ غم انگیز خواهرش مطلع شد.
بر اساس گزارش ها، والدین این خواهر و برادر از ایالت پارایبا به سائوپائولو پرواز کردند تا شخصاً مرگ مایا را به پسرشان اطلاع دهند.
سزار نیتائو پدر این مدل گفت: عشق زندگی من اکنون ستاره‌ای در آسمان است. دخترم تا ابد دوستت دارم. همانطور که مادربزرگ می‌گفت: بچه زیبای من.
مادر مایا هم گفت: همه جا آتش بود و مایا می‌ترسید از میان آتش عبور کند. او برای درخشش به دنیا آمد. او یک ستاره و مبارزی قوی بود و هر کاری که انجام می‌داد با عشق بود. 
مایا نیتائو از سال ۲۰۱۹ در مسابقات زیبایی شرکت کرده بود و در مجموع ۹ عنوان کسب کرده بود.
او برای کار به عنوان مدل در سائوپائولو رفت و برادرش را تشویق کرد که با او نقل مکان کند و تحصیلات خود را در شهر ادامه دهد. تحقیقات درباره علت آتش سوزی ادامه دارد.


کد مطلب: 394611

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394611/ملکه-زیبایی-برزیل-کشته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir