کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فسخ قرارداد سرمربی مطرح بین دو نیمه

9 فروردين 1402 ساعت 9:55


گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال عربستان خبر جدایی اروه رنار از این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد.به گزارش ورزش سه، در حالی که عربستان سه شنبه شب به مصاف بولیوی رفت و در این بازی نیز با نتیجه ۲-۱ شکست خورد، حالا شایعات در مورد سرمربی فرانسوی این تیم حالت رسمی به خود گرفته است.

 
یک منبع فدراسیون فوتبال فرانسه به خبرگزاری فرانسه گفت: اروه رنار، که احتمال می‌رود هدایت تیم زنان فرانسه را بر عهده بگیرد، از مربیگری عربستان سعودی استعفا داده و مصمم است به فرانسه بازگردد تا یک تیم ملی را در آنجا هدایت کند.
 
این منبع افزود: بازی امشب مقابل بولیوی آخرین دیدار او به عنوان سرمربی عربستان است و فدراسیون عربستان استعفای او را پذیرفته است. چهار ماه قبل از جام جهانی در استرالیا و نیوزلند، اروه رنار باید جانشین کورین دیکن شود که در ۹ مارس به دلیل اتفاقات داخلی جدا شد. قرار است فدراسیون فوتبال فرانسه این هفته تصمیم رسمی خود را اعلام کند.

نکته جالب اینکه خبرگزاری فرانسه این خبر را در خلال بازی عربستان با بولیوی منتشر کرد که به شدت مورد توجه کاربران عربستان هم قرار گرفته است.با این حال دقایقی بعد از پایان بازی با بولیوی، فدراسیون فوتبال عربستان در خبری رسمی اعلام کرد که «با درخواست رنار برای فسخ قرارداد» این سرمربی موافقت کرده است. عربستان همچنین برای رنار در آینده آرزوی موفقیت داشته است.

عربستان در هر دو بازی فیفادی ماه مارس شکست خورد. دیدار نخست برابر ونزوئلا برگزار شد و بازی بعدی هم برابر بولیوی بود که هر دو دیدار با نتیجه ۲-۱ همراه شد.هروه رنار از سال ۲۰۱۹ و بعد از جام ملت‌های آسیا هدایت عربستان را برعهده گرفت و در مقدماتی جام جهانی با کسب نتایج درخشان، این تیم را به جام جهانی بُرد و در ۲۰۲۲ قطر نیز موفق شد با شکست آرژانتین، بردی تاریخی را برای سبزها رقم بزند.


کد مطلب: 394648

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394648/فسخ-قرارداد-سرمربی-مطرح-بین-دو-نیمه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir