کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طارمی: دلمان می خواهد با برزیل بازی کنیم

خبرآنلاین , 9 فروردين 1402 ساعت 9:58


گروه ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که اگر از تیم ملی و کادر فنی حمایت شود می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. مهدی طارمی پس از برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: کسری از بازیکنان از لیگ داخلی بودند و بقیه از بیرون و شاید خیلی هماهنگ نبودیم اما خدا را شکر بازی را بردیم و مهم همین موضوع بود. هدف ما میل به بازی هجومی بود. در مجموع اردوی رو به جلویی داشتیم.

 
وی در مورد کیفیت تیم ملی کنیا تصریح کرد: در کل بازی سرتر از حریف بودیم و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی قبول دارم ناهماهنگی بین بازیکنان وجود داشت، چرا که کادر فنی جدیدی آمده است و یک‌سری از بازیکنان جدید هستند و نیاز به زمان داریم که کنار هم عادت کنیم.مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از اردوی تیم ملی تأکید کرد: اردوی رو به جلویی داشتیم که خودم چنین انتظاری نداشتم و حتی شرایطی بهتر از گذشته داشتیم.

طارمی در رابطه با وقت تلف کردن بازیکنان کنیا گفت: همان‌طور که دیدید بازیکنان حریف خیلی وقت تلف می‌کردند، کار خاصی نمی‌توانستیم انجام دهیم و دنبال پیروزی بودیم که به آن رسیدیم.وی در خصوص کار کردن با امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: یک ایرانی سرمربی تیم ملی شده است و بهتر است بحث ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی را جمع کنیم. انتظار اردوی به این خوبی نداشتم، اردویی که رو به جلو بود، ولی نیاز به زمان داریم تا کارهای بزرگی انجام دهیم. شما (اشاره به رسانه‌ها) باید تیم ملی را همراهی کنید تا بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این موضوع که تیم‌هایی مثل ژاپن و کره‌جنوبی با تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند، گفت: همه دوست داریم با تیم‌های بزرگ بازی کنند چه‌کسی دوست ندارد؟ نیاز است با تیمی مثل برزیل بازی کنیم و مثلاً ۵ گل بخوریم تا بازیکنان تجربه کسب کنند ولی شرایط ما خاص و ویژه است و به‌نوعی بازی‌ای این‌چنین غیر قابل برگزاری است. باید بازی‌ کنیم حالا می‌خواهد با هر تیمی باشد. همه فیفادی‌ها مهم هستند و نباید این زمان‌ها را از دست دهیم.


کد مطلب: 394650

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394650/طارمی-دلمان-می-خواهد-برزیل-بازی-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir