به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۹۴۷۱۶

کلینزمن: هنوز برای نگران شدن زود است

کلینزمن: هنوز برای نگران شدن زود است
گروه ورزشی:یورگن کلینزمن، سرمربی جدید کره جنوبی، وضعیت فعلی تیمش را نگران‌کننده نمی‌داند.به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 2-2 مقابل کلمبیا در اولین بازی یورگن کلینزمن روی نیمکت تیم ملی کره جنوبی، امروز این تیم مقابل اروگوئه و در سئول با نتیجه 1-2 شکست خورد تا این سرمربی آلمانی شروع چندان خوبی در تیم جدیدش نداشته باشد. یورگن کلینزمن در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در بسیاری از دقایق نمایش خوبی ارائه داده و آنها می‌خواهند به سبک روز فوتبال دنیا نزدیک شوند.

یورگن کلینزمن گفت: «امروز در حدود 20 دقیقه ابتدایی در نیمه اول نتوانستیم ریتم و سرعت خود را پیدا کنیم، اما من فکر می‌کنم ما در 70 دقیقه باقی‌مانده تیم بهتری بودیم. من بابت این باخت احساس خوبی ندارم و همه از باخت متنفرند، اما می‌خواهم عملکرد بازیکنان را تحسین کنم. اغراق نیست اگر بگوییم عملکرد تیم در 70 دقیقه از بازی عالی بود. به خصوص وقتی گل دوم ما رد شد ناامید شدم و اگر این گل تایید می‌شد، می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم.

به نظر من برای استفاده از عبارت "نگران هستیم" زود است. ما با ضربات ایستگاهی بازی را واگذار کردیم، اما این نیز بخشی از فوتبال است و البته من زیاد نگران نیستم. من خواهان فوتبالی سرعتی هستم و فکر می کنم باید از این سبک فوتبال استفاده کنم. باید سعی کنم تیمم را با جریان فوتبال روز جهان و آنچه تیم های قوی ارائه می دهند، مطابقت بخشم.

به جز شوت دقیق فدریکو والورده در نیمه اول و موقعیت ضربه آزاد در نیمه دوم، حریف تهدید چندانی روی دروازه وجود نداشت. هافبک ها و مهاجمان کناری در سر جای خود حضور داشتند و فکر می‌کنم دفاع تیمی نیز به خوبی انجام شد. در بخش هجومی، من می‌خواهم بازیکنان آزادانه مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و اصلا نقش من کمک به بازیکنانی است که توانایی‌های بالایی در زمین دارند.

عملکرد هوانگ این بئوم؟ توانایی او در یافتن راه برای ارسال پاس به ما کمک می‌کند سریع بازی کنیم و هوانگ بازیکن مهمی در ترکیب تیم ملی کره جنوبی خواهد بود.کاپیتان سون هیونگ مین؟ او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و ما باید راهی برای بالاترین کارآیی او در تیم پیدا کنیم. سایر بازیکنان نیز باید از نقاط قوت سون استفاده کنند و مهارت‌های خود را بهبود بخشند.»
برچسب ها: یورگن کلینزمن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها