به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۹۴۷۱۸

جانشین پیکه برای شکیرا هنوز پیدا نشده

جانشین پیکه برای شکیرا هنوز پیدا نشده
گروه ورزشی:برخلاف شایعات، شکیرا هنوز تصمیمی خود در مورد آینده زندگی شخصی خود نگرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، مدتی است از جدایی شکیرا و جرارد پیکه می‌گذرد و طرفداران این ستاره مشهور، در انتظار اخبار جدید در مورد آینده شکیرا هستند. اما نزدیکان این خواننده خواننده کلمبیایی، اخبار در مورد رابطه جدید شکیرا را تکذیب کرده‌اند. بعد از جدایی او از جرارد پیکه و حواشی فراوانی که در ماه‌های اخیر در این رابطه پیش آمده بود، در نهایت این زوج مشهور از هم جدا شدند و در مدت اخیر اخباری در مورد رابطه جدید شکیرا منتشر شده بود.

برخی شایعات حاکی از آن بود که یک مجری مشهور تلویزیونی به نام کارسون دالی، معشوقه جدید شکیرا بوده و این خواننده کلمبیایی حدود چهار ماه با او رابطه داشته است. حتی برخی سفرهای مداوم او به میامی را به دلیل ملاقات با کارسون دالی می‌دانستند، اما به نظر می‌رسد این اخبار حقیقت ندارد.

سائول اورتیز، روزنامه‌نگار نزدیک به شکیرا، تاکید کرده که این خواننده مشهور رابطه‌ای جدید و پنهانی نداشته و تمام فکر و ذکر خود را روی حرفه‌اش متمرکز کرده است. در ماه‌های اخیر آثاری از سوی شکیرا در مورد رابطه جنجالی و سابقش با جرارد پیکه منتشر شده که سر و صدای زیادی در دنیای موسیقی و البته فوتبال به پا کرده است.
برچسب ها: شكیرا پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها