کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شاید بتوانم ببخشم اما هرگز فراموش نمی‌کنم

9 فروردين 1402 ساعت 13:17


گروه ورزشی:بویان جورجیچ می‌گوید با توجه با تمام اتفاقات رخ‌داده به عقاید و‌ افکار خود پایبند است.به گزارش "ورزش سه"، سوئد با پنج‌ گل بر آذربایجان غلبه کرد، اما این برد شیرین بعد از بازی به کام آنها تلخ شد؛ جایی که یان اندرسون، سرمربی سوئد، در استودیو Viaplay مقابل بویان جورجیچ قرار گرفت و درگیری لفظی عجیبی بین این دو شکل گرفت که البته فرد عصبانی‌تر ماجرا اندرسون بود که حتی در بخشی از حرف‌های خود خطاب به جورجیچ گفت: "حرف مفت نزن."

ماجرا از این قرار بود که جورجیچ می‌خواست بداند که چرا کسپر کارلسن با توجه به قابلیت‌هایی که دارد اینقدر کم در ترکیب سوئد به میدان می‌رود. موضوعی که باعث شد اندرسون از کوره در برود و تنشی بین این دو نفر شکل بگیرد.

در ادامه هم سرمربی سوئد ترجیح می‌دهد صحنه را ترک کند و به مصاحبه‌ای که به شکل زنده هم در حال پخش شدن بود، ادامه ندهد.جورجیچ: اما چرا کارلسون بازی نمی‌کند؟ اندرسون: من باید 11 نفر را انتخاب کنم. ببخشید ولی من به عنوان سرمربی تیم ملی می‌توانم هر کاری که می‌خواهم را انجام بدهم.

**سکوت جوریچ و سر تکان دادن او 
اندرسون: حماقت مقدس؛ ما 5-0 بردیم و بعدش شما غر می‌زنید. این در حالی است که او (کارلسون) هم به زمین می‌آید و گل می‌زند و این خیلی جذاب است. تو واقعا نماینده و طرفدار چه کسی هستی؟ بایست و همین جا ناله کن. هر بار و در هر مسابقه‌ای همین کار را کرده‌ای.

حالا جورجیچ بیانیه‌ای در رابطه با این اتفاق جنجالی منتشر کرده و به آن واکنش نشان داده است: "من به دیدگاه و ارزیابی خود پایبند هستم. من مشتاق پرسیدن این سوالات هستم که بر اساس تجربیات خودم از زمانی که در سال 1992 به سوئد آمدم، آنها را به دست آورده‌ام. ترجیح می‌دهم شفاف و ناراحت باشم تا مبهم و راحت. اگرچه یان می‌گوید که قصد او توهین نبوده است، اما این موضوع باعث ناراحتی و ناامیدی من از سرمربی تیم ملی شده است. می‌توانم ببخشم، اما فراموش نمی‌کنم."

اندرسون در کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه گفت که پس از مشاجره روز دوشنبه سعی کرده با جورجیچ تماس بگیرد، اما تا الان جوابی نگرفته است. اندرسون در این باره گفت: "اگر تعبیر نژادپرستانه کرد، من خیلی عذرخواهی می‌کنم، اما من اینطور نیستم. دوست دارم در این مورد با بویان صحبت کنم."آندرس ینسن، مدیرعامل ‏Viaplay هم بیانیه‌ای منتشر کرد: "به حضور بویان در تیمم افتخار می‌کنم. او متعهد، باتجربه و همیشه آماده است. من و کل گروه Viaplay صددرصد پشت او ایستاده‌ایم. ما متوجه عذرخواهی یان اندرسون شدیم و اکنون گفت‌وگو بین ما و اتحادیه ادامه دارد."


کد مطلب: 394721

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394721/شاید-بتوانم-ببخشم-اما-هرگز-فراموش-نمی-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir