به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۳۹۴۷۵۶

فوتبال انگلیس در آستانه یک انتقال بسیار بزرگ

فوتبال انگلیس در آستانه یک انتقال بسیار بزرگ
گروه ورزشی: باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی‌اش برای هری کین ستاره تاتنهام و کاپیتان تیم ملی انگلیس را آماده کرده است.
بر اساس گزارش‌ها، باشگاه منچستریونایتد چراغ سبز اریک تن‌هاخ را گرفته تا پیشنهادی ۸۰ میلیون پوندی برای هری کین ارائه کند و برنامه‌شان مبنی بر این است که تا پیش از پایان فصل قرارداد جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس را نهایی کنند.
مهاجم ۲۹ ساله تاتنهام هدف بلندمدت شیاطین‌سرخ است که به‌شدت خواهان یک شماره ۹ جدید در تابستان جاری و پس از جدایی کریستیانو رونالدو هستند.
نشریه «سان» اوایل ماه مارس فاش کرد که باشگاه منچستریونایتد مطمئن است اگر تاتنهام در جمع ۴ تیم برتر لیگ قرار نگیرد و لیگ قهرمانان اروپا از دست برود، تابستان امسال هری کین را به خدمت خواهند گرفت.
اسپرز ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم گلزن خود طلب کرده اما یونایتد امیدوار است پیشنهادی کمتر از آن را بپذیرند. اکنون نشریه «میرر» گزارش می‌دهد که هیئت‌مدیره شیاطین‌سرخ پیشنهاد اولیه ۸۰ میلیون پوندی را برای اولویت نقل‌وانتقالاتی‌شان تعیین کرده‌اند.
بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی از جمله بایرن‌مونیخ، بارسلونا و چلسی خواهان کین هستند، اما مقصد مورد علاقه او اولدترافورد است.
قرارداد فعلی کین ۲۰۰ هزار پوند در هفته است که این قرارداد با تاتنهام سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و او باید در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد برای این که انتظار طولانی‌اش برای کسب جام ادامه دارد. دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام می‌خواهد کین بماند، اما می‌داند باید یک انتخاب زیرکانه برای جانشینی آنتونیو کونته انجام دهد و کین را راضی کند که تیم شمال لندنی می‌تواند برای جام بجنگد. کین ماه ژانویه گفت که مذاکرات زیادی با باشگاه تاتنهام بر سر قرارداد جدید نشده، ولی مطمئن است در ماه‌های آتی گفت‌وگوهایی صورت خواهد گرفت.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها