به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۹۴۸۱۳

تشکیل پرونده قضایی برای یك رقص مختلط 

تشکیل پرونده قضایی برای یك رقص مختلط 
گروه جامعه: خبرگزاری فارس نوشت: چند روز پیش گزارشی در خصوص رقص مختلط و کشف حجاب در اسکله بندر امام خمینی (ره) منتشر شد.
در واکنش به انتشار این گزارش دادستان بندر امام خمینی (ره) از تشکیل پرونده قضایی برای خاطیان رقص مختلط در کشتی تفریحی بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
محمدرضا جعفری اصل گفته بود: به مسئولان فرهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تذکرات لازم برای تعطیلی موسیقی زنده در کشتی تفریحی اعلام شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای افراد خاطی در این برنامه بیان کرد: همچنین برای فردی که افراد حاضر را تهییج و اقدام به فیلم‌برداری کرده است نیز اعلام‌جرم شده است و پرونده قضایی تشکیل می‌گردد.حالا پس از چند روز خبرگزاری دولت چند خبر معنادار در حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و با عکسی از کشتی تفریحی متخلف منتشر کرد تا نشان دهد وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی نه‌تنها عذرخواه حرمت‌شکنی صورت‌گرفته نیستند؛ بلکه طلبکار هم هستند.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی که حتماً حواشی رقص مختلط و کشف حجاب در بندر امام پایش را به بندر بازکرده است بدون هیچ عذرخواهی و اشاره به برخورد با متخلفان، گفته است سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۲ از توسعه گردشگری دریایی کشور حمایت می‌کند.
مجید علی نازی گفته است به‌کارگیری از کشتی‌های تفریحی در ایام مختلف سال می‌تواند در کاربردی‌بودن مزیت‌های گردشگری دریایی استان کمک قابل‌توجهی باشد.
علی نازی اما نگفت که آیا گردشگری دریایی به معنای به رقص مختلط و کشف حجاب در یک بندر دولتی آن هم مزین به نام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است؟
از سوی دیگر بهروز ی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که باید به دلیل حوادث هنجارشکنانه و خلاف عفت عمومی که در حیطه مسئولیت وی رخ‌داده عذرخواهی کند و با او برخورد شود گفته است فعالیت کشتی‌های تفریحی در محدوده برخی از بنادر استان علاوه بر ایجاد رضایت برای مسافران، مانعی برای فعالیت قایق‌های فاقد هویت و استاندارد ایمنی شده است!
ی اما نگفت وی با کدام حجت و دلیل قانونی و شرعی به کشتی تفریحی مجوز داده است تا یک مراسم خلاف عفت عمومی جامعه را در یک محیط دولتی برگزار کند.
وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بابت اتفافات رخ داده در این کشتی نه‌تنها عذرخواهی نکردند و اشکالات این برنامه ضد عفت و اخلاق عمومی را برطرف نکردند؛ بلکه اخبار رسیده از بندر این است که همچنان برنامه‌های خلاف‌شرع و قانون در کشتی تفریحی لنگر گرفته در بندر امام برقرار است از عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و باز بودن بوفه در روز تا برنامه‌های هنجارشکن شب که همچنان ادامه دارد با این تفاوت که این بار، حراست در تلاش است تا عکس و فیلمی از این برنامه بیرون نیاید.
 
برچسب ها: رقص
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها