به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۹۴۸۱۵

بهترین مراکز خرید شهر تبریز

گروه کسب و کار: شهر بزرگ و زیبای تبریز به همان اندازه که به خوراکی خوشمزه و بناهای تاریخی شهرت دارد، صنایع دستی و سوغاتی آن از جمله شیرینی‌ها، چرم، فرش و ... نیز شهرت جهانی دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مسافران تبریز، علاوه بر بازدید از ائل گلی، خانه شهریار، مسجد کبود و موزه قاجار، بخشی از زمان خود را نیز به پرسه در مراکز خرید تبریز و خرید سوغاتی اختصاص می‌دهند.
بهترین مراکز خرید شهر تبریز
اگر شما هم راهی شهر تاریخی تبریز هستید و می‌خواهید مراکز خرید مهم تبریز را بشناسید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی مراکز خرید مهم تبریز
تبریز شهر بزرگی است و در جای جای آن مرکز خرید و بازارهای مخنلفی می‌توانید بیابید. چه مراکز خرید مدرن و شیک، چه بازارها و بازارچه‌های سنتی. از طرفی هر یک از مرکز خرید تبریز پر از اجناس و محصولاتی هستند که شما را دست خالی برنمی‌گردانند. تعدادی از مراکز خرید تبریز را با مشخصات و موقعیت مکانی معرفی می‌کنیم تا در سفر خود به تبریز، برای پیدا کردن مرکز خرید گیج نشوید.

مرکز خرید لاله پارک
اگر به دنبال خرید در فضایی لوکس و مدرن هستید که علاوه بر خرید، امکانات تفریحی و رستوران هم داشته باشد، مرکز خرید لاله پارک تبریز را انتخاب کنید. این مرکز خرید در کنار یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین هتل‌های تبریز به همین نام قرار گرفته است و شامل مغازه‌های انواع برندهای معروف جهان شامل کوتون، ال سی واکیکی، دیفکتو و... می‌شود.
موقعیت مکانی:  میدان شهید فهمیده، بزرگراه پاسداران، مجتمع تجاری لاله پارک
مشخصات: مرکز خرید لاله پارک 120 فروشگاه دارد و در 6 طبقه ساخته شده است. این مجتمع تجاری شامل واحدهای تجاری،‌هایپرمارکت، پارک شادی کودکان، سرویس بهداشتی و پارکینگ می‌شود. همچنین یک فودکورت با بیش از 20 رستوران در طبقه آخر این مجتمع قرار دارد و می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی را در آنجا میل کنید.

مرکز خرید ستاره باران
یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تبریز، ستاره باران است که در آنجا نیز می‌توانید انواع برندهای بین المللی را تهیه کنید و از صرف غذا و تفریح در کنار خرید لذت ببرید.
موقعیت مکانی: بزرگراه آذربایجان، چهارراه نصف راه، بلوار 22 بهمن
مشخصات: مرکز خرید ستاره باران یک برج 14 طبقه است و 4 طبقه تجاری را شامل می‌شود. علاوه بر فروشگاه‌های ایرانی و خارجی، گردشگران می‌توانند در این مرکز خرید تبریز از فودکورت، کافی شاپ،‌هایپرمارکت، اتاق فرار، پردیس سینمایی نیز استفاده کنند. لازم به ذکر است یکی از طبقات این مجتمع به کادر و کودک اختصاص یافته که سیسمونی، آتلیه کورک و پوشاک نوزاد را ارائه می‌دهد.



مرکز خرید اطلس
مرکز خرید اطلس تجربه خوبی از خرید در یکی از مراکز خرید لوکس را به شما می‌دهد. در این مرکز خرید تبریز نیز انواع برندها را می‌توانید پیدا کنید و خرید دلچسبی در کنار خانواده داشته باشید.
موقعیت مکانی: خیابان نگین پارک، همافر
مشخصات: مرکز خرید اطلس یک ساختمان 18 طبقه است که بیش از 160 فروشگاه دارد. حین خرید شما می‌توانید از فودکورت،‌هایپرمارکت، شهربازی و کافی شاپ در این مرکز لوکس استفاده کنید.

مرکز خرید رویال
اگر به شهربازی و بازی کردن بولینگ علاقه دارید، خرید در مجتمع رویال را انتخاب کنید. این مرکز خرید تبریز هم علاوه بر این لوکس و مدرن است، امکانات تفریحی خوبی را به گردشگران ارائه می‌دهد.
موقعیت مکانی: جنوب شرقی میدان جهاد
مشخصات: مرکز خرید رویال 100 واحد تجاری دارد و اجناس مختلفی از کیف و کفش و لباس تا وسایل کادویی در آن به فروش می‌رسد. سالن بولینگ و شهربازی از امکانات این مرکز خرید تبریز است که در کنار فودکورت با انواع غذاهای خوشمزه، خاطره خوبی از خرید در تبریز برای گردشگران می‌سازد.

مرکز خرید رشدیه
اگر به دنبال خرید ارزان هستید، می‌توانید مرکز خرید رشدیه را انتخاب کنید. این مرکز خرید با طراحی هرمی شکل، بسیار برای خریدهای بانوان ایده‌آل است.
موقعیت مکانی: بلوار گلدیس، بین میدان فهمیده و بلوار کوهسار
مشخصات: پاساژ رشدیه در سه طبقه با 250 واحد تجاری به صورت هرمی ساخته شده است. در این پاساژ انواع پوشاک زنانه، لوازم آرایشی، زیورآلات و ... به فروش می‌رسد. علاوه بر این، می‌توانید از رستوران و کافی شاپ این مرکز خرید نیز استفاده کنید.



مرکز خرید بازار بزرگ
برای دوستداران بازار و مراکز خرید سنتی تبریز، خرید در بازار بزرگ تبریز، جذابیت خاصی دارد. این بازار، از بزرگترین بازارهای سرپوشیده و آجری جهان است و دالان، سرا، بازارچه و کاروانسراهای بسیاری را دربرمی‌گیرد. در این بازار می‌توانید انواع سوغاتی تبریز و کالاهای مختلف را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.
موقعیت مکانی: تبریز، بازار بزرگ تبریز
مشخصات: در بیش از 5000 حجره بازار بزرگ تبریز می‌توانید انواع اجناس شامل طلا، فرش، پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش و خشکبار را خریداری کنید. حین قدم زدن در بازار از بوی عطر ادویه‌های مختلف لذت ببرید.

تجربه سفر ارزان و راحت به تبریز با فلای تودی
 سفر به تبریز تنها به خرید در مراکز خرید و بازارها محدود نمی‌شود. تبریز شهری است که در آن می‌توانید تجربه‌های جالبی کسب کنید. طبیعت تبریز شما را شگفت زده خواهد کرد و بناهای تاریخی آن شما را به گذشته می‌برد. با هر هدفی که به تبریز سفر می‌کنید، می‌توانید سفر ارزانی را با فلای تودی تجربه کنید. فلای تودی بلیط تهران تبریز را با ارزانترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در فلای تودی شرکت هواپیمایی، زمان، تاریخ پرواز و کلاس پروازی موردنظر خود را انتخاب کنید و بلیط خود را با پشتیبانی 24 ساعته خریداری کنید.
در سایت فلای تودی تنها در چند دقیقه می‌توانید رزرو هتل تبریز و خرید بلیط را انجام دهید و سفری خاطره‌انگیز به شهر اولین‌ها را آغاز کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها