کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بدشانسی ستاره برزیلی فقط مصدوم‌شدن نیست

باخت یک میلیون یورویی نیمار در پخش زنده!

10 فروردين 1402 ساعت 22:48


گروه ورزشی: نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و یک میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
میز جهنمی نیمار: باخت 1 میلیون یورویی در پخش زنده!
به گزارش "ورزش سه"، نیمار که به‌دلیل مصدومیت شدید از ناحیه قوزک پا فصل را از دست داده، تا پایان فصل وقت آزاد زیادی دارد. او در کنار پشت سر گذاشتن برنامه‌های فیزیوتراپی برای به‌دست‌آوردن سریع‌تر سلامتی‌اش، از این فرصت برای بازی‌های آنلاین هم استفاده می‌کند. اما در جدیدترین بازی آنلاین ستاره برزیلی که از طرف او به‌صورت زنده در اینترنت با حضور هوادارانش پخش می‌شود، اتفاقی غیرمنتظره رخ داد. نیمار در جریان یک بازی آنلاین که دو ساعت ادامه داشت، با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد.
1836855
نیمار که مدتی است پای خود را به تیغ جراحی سپرده، در حال حاضر بیشتر وقتش را در خانه سپری می‌کند. اما حضور او در بازی‌های آنلاین تنها تفریحی نیست؛ چراکه ستاره برزیلی با یک اپراتور فرانسوی قراردادی تبلیغاتی دارد که او را ملزم به حضور در برخی برنامه‌ها می‌کند. نیمار در راستای همین قرارداد تبلیغاتی بود که در یک بازی آنلاین حضور داشت و شرح بازی را از طریق توئیچ به‌صورت زنده برای هوادارانش پخش می‌کرد.
 در جریان این بازی نیمار از ابتدا با 1 میلیون یورو وارد می‌شود. مشخص نیست این مبلغ را ستاره برزیلی از حساب شخصی خود پرداخت کرده یا به حساب اسپانسر فرانسوی بازی می‌کرده است. اما در ادامه بازی آن‌طورکه ستاره برزیلی انتظار دارد، پیش نمی‌رود و در نهایت مبلغ در اختیار او به صفر می‌رسد: 1 میلیون یورو ضرر در عرض دو ساعت!
واکنش عجیب و غریب نیمار در مقابل دوربین اما سوژه شده است. او که از شانس بد خود در این بازی شوکه شده، وانمود می‌کند که به گریه افتاده است. درحالی‌که آهنگ متن فیلم تایتانیک در پشت صحنه نیمار پخش می‌شود تا غرق‌شدن کشتی بخت او را تداعی کند، نیمار با حرکاتی عجیب به شانس خود لعنت می‌فرستد.


کد مطلب: 394855

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/394855/باخت-یک-میلیون-یورویی-نیمار-پخش-زنده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir