به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۳۹۴۸۸۵

اولین مصاحبه جرمی رنر پس از سانحه برف روبی

اولین مصاحبه جرمی رنر پس از سانحه برف روبی
گروه فرهنگی:جرمی رنر که در تصادف با ماشین برف روب به شدت آسیب دید برای اولین بار پس از آن رویداد مصاحبه کرده است. بازیگر فیلم «انتقام‌جویان» در اولین مصاحبه و چند ماه پس از آنکه توسط یک ماشین برف روبی زیر گرفته شد گفت: من زنده ماندن را انتخاب کردم.
 
جرمی رنر اولین مصاحبه‌اش را پس از این سانحه که در ژانویه رخ داد با دایان سویر روزنامه‌نگار انجام داده و تاکید کرده در همه لحظاتی که با این ماشین عظیم ۷ تنی زیر گرفته شد به هوش بود.رنر پس از تصادف در شرایطی وخیم با ترومای قفسه سینه و شکستگی‌های متعدد در بیمارستان بستری شد.

اکنون یک تیزر که از این مصاحبه منتشر شده صدای تماس با اورژانس برای نجات جان رنر را پخش می‌کند که در آن صدای ناله این بازیگر ۵۲ ساله و افرادی که بالای سر وی جمع شده‌اند و از او می‌خواهند مقاومت کند و به مبارزه ادامه دهد، شنیده می‌شود.در بخشی دیگر وقتی مصاحبه‌کننده از رنر می‌پرسد چقدر این ماجرا را به خاطر می‌آورد؟ پاسخ می‌دهد: همه‌اش را چون کاملاً به هوش بودم.

رنر در تلاش برای کمک به برادرزاده‌اش که می‌خواست ماشینش را که در برف گیر کرده بود بیرون بکشد دچار این سانحه شد و ماشین اسنوکت که برای برف‌روبی استفاده می‌شود شروع به غلتیدن کرد و در حالی که رنر سعی داشت برادرزاده‌اش را دور کند، وی را زیر گرفت و له کرد.رنر در این تریلر به سویر می‌گوید: اگر دوباره پیش بیاید باز هم همین کار را می‌کنم. وی در پاسخ به پرسش ناباورانه مصاحبه‌گر که می‌پرسد: دوباره این کارو می‌کنی؟ می‌گوید: آره چون برف روب داشت دقیقاً به طرف برادرزاده‌ام می‌رفت.

برادرزاده رنر هم گفته است: یک برکه خون از سرش راه افتاده بود. به سمتش دویدم. فکر نمی‌کردم زنده باشد.
جراحاتی که رنر دیده شامل ۱۴ نقطه شکسته در ۸ دنده، شکستگی در زانوی راست، مچ پای راست، ساق پای چپ، مچ پای چپ، ترقوه راست، شانه راست، شکستگی در صورت، حدقه چشم، آرواره و فک پایین است. ریه او هم پاره شده بود و دنده شکسته در کبد وی فرو رفته بود.این بازیگر می‌گوید در یک لحظه از خود پرسیده که بدن من پس از این چگونه خواهد بود؟ آیا مثل فیلم‌ها یک ستون فقرات و مغز خواهم داشت؟

وقتی سویر می‌گوید شنیده که به زبان اشاره به خانواده‌اش گفت متاسفم… رنر گریه‌اش می‌گیرد و می‌گوید: من زنده ماندن را انتخاب کردم. با خودم گفتم مرا نمی‌کشد، به هیچ وجه این طور نمی‌شود. گوشت و استخوان زیادی از دست دادم اما سوخت‌گیری کردم و با عشق و تیتانیوم پر شدم.این مصاحبه همچنین شامل فیلم‌هایی از فیزیوتراپی رنر هم هست از جمله اینکه او برای اولین بار با اسکوتر زانو حرکت می‌کند.

وی از شبکه‌های اجتماعی هم برای ارایه پیشرفت‌های گام به گامش استفاده می‌کند و 2 روز پیش ویدیویی از راه رفتنش به کمک تردمیل منتشر کرد.رنر در پاسخ به این پرسش که وقتی در آینه نگاه می‌کنی چهره جدید می‌بینی؟ می‌گوید: نه من یک مرد خوش شانس را می‌بینم.این مصاحبه با عنوان «جرمی رنر: مصاحبه با دایان سویر- ماجرایی از مرگ، زنده ماندن و پیروزی» ۶ آوریل قرار است از شبکه ای‌بی‌سی نیوز آمریکا روی آنتن برود. این درست پیش از آن است که پخش سریال جدیدی که رنر در آن بازی کرده با عنوان « Rennervations» در دیزنی پلاس شروع شود.
برچسب ها: جرمی رنر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها